Ik was cultureel bezig op de Uitmarktquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
Dan had je maar gewoon gister moeten kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat komt misschien nog.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was cultureel bezig op de Uitmarktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar hallo, je kan het 24 uur per dag volgen maar een uitzending op internet zetten is teveel moeite?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar nu is aflevering 2 al geweestquote:
Oh ja, aflevering 2 ga ik straks kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar nu is aflevering 2 al geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Naja, ik kan het vast nog wel oppikkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb wel weer genoeg Talpa gehad voor vandaagquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, aflevering 2 ga ik straks kijken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nu eerst Parels & ZwijnenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef Svensational het volgende:
HODFR, gaan ze nu Samen uitzendenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
Dan had je maar gewoon gister daarnet moeten kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik krijg een Dada-flashbackquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:42 schreef BVO het volgende:
Een serie als P&Z moet je kijken zonder FOK! aan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Scherpquote:
Jij bent nooit echt op tijd met dat soort dingen he?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:53 schreef Dizer het volgende:
GODVER. moet een hele applicatie bouwen met Filemaker en ik snap er geen bal van. En het moet morgen afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben ik ook. Alleen moet ik dit inleveren anders krijg ik mijn diploma niet op 7 september maar een andere dagquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
Je was toch afgestudeerd???
Neequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij bent nooit echt op tijd met dat soort dingen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop