¿Koe?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:48 schreef BVO het volgende:
¿Qué?
Huilie.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:54 schreef BVO het volgende:
Zo voel ik me nu, alsof die twee stokken op die kop in m'n kop worden gedrukt.
Kater dus..
Kom maar bij mij dan, Dido.quote:“Ik vind het echt belachelijk dat Lieske en Roel nu samen in bed liggen. Roel doet heel de week lief tegen me, heeft ook gezegd dat hij mij leuker vindt dan Lieske en dan doet hij dit! Maar nu is natuurlijk Flipske (Rikkert) pleite en zoekt zij Roel ook op." Rob begrijpt wat ze bedoelt. “Hij speelt een beetje met je.” Dido: “Misschien ben ik wel teveel koningin, maar ik wil een vent die voor iemand kiest en daar ook voor gaat. Het is alleen ik of niet. En nu hij zo met haar bezig is, is het voor mij klaar. Het heeft niet echt met jaloezie te maken, maar het klopt gewoon niet. Dat is toch logisch?”
Die TT enzo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huilie..
Maar vanwaar die ¿Qué? dan?
BEGIN ER NOU NIET WEER OVER JA!!1!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je nu al over je Hind-liefde heen?
Ja en?quote:
quote:BEGIN ER NOU NIET WEER OVER JA!!1!!!!:"( ::"(
![]()
:'(
!!!!!!!
Waarom het Remi-topic heet he.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en?Wat snap je er niet aan?
[..]
[afbeelding]Hé pssst, weet je het al? Hind heeft met Brainpower!!
Nou, voor euh...20 minuten wel!quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom het Remi-topic heet he..
Alsof je hier ooit alleen bent in dit topic..
Huh? Zijn Roel en Lieskequote:
Nieuwe TT?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:52 schreef MissBliss het volgende:
Ja verdomme Sven!
GDVR!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:52 schreef MissBliss het volgende:
Ja verdomme Sven!
In het vorige topic had jij een link naar die lachende kat en ik klikte en heb het ook doorgestuurd en nu zegt die stomme pc dat ik misschien spyware heb en dat ik moet scannen, maar dat scanprogramma doet het niet in FF
En dit is niet mijn pc, dus ik wil hem niet slopen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |