Dat mag niet!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, of niet natuurlijk als ik ga trouwen met HeatWave voor die tijd![]()
Ja![]()
Ik mocht er niks meer over zeggenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat mag niet! [afbeelding] Onze afspraak, wat doe je?!
Niet alleen bij jou hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Aaaaargh, Fok is gewoon té traag nu bij mij
En weer supersnel dusquote:Op donderdag 1 september 2005 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Aaaaargh, Fok is gewoon té traag nu bij mij
Bij mij gaat hij ook van snel naar langzaam en weer terug.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En weer supersnel dusdie vorige reply duurde 5 minuten ofzo
Oh, ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik mocht er niks meer over zeggen
Ja, we moeten een My Best Friends Wedding-scenario vermijden.quote:En hallo, als je zó graag met me wilt trouwen waarom moet ik dan zo lang wachten?
Ik blijf ook niet stilzitten hoorAsk HeatWave
Ja dan gebeurt er gewoon niksquote:Op donderdag 1 september 2005 20:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij mij gaat hij ook van snel naar langzaam en weer terug.Vooral het openen van forums en topics gaat als dikke stront.
Ja doei, ik zeg niks meerquote:Op donderdag 1 september 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ja.Goed zo.
[..]
Ja, we moeten een My Best Friends Wedding-scenario vermijden.
Oké...2012 dan?10 jaar eerder.
Geen woorden, maar daden.quote:
Hier ook nietquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:05 schreef MissBliss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Wat een quasi-poëtische tekst, zeg.quote:Zelfs je naam is mooi
Mooier dan die van iedereen
Die dezelfde naam heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |