quote:
Wat ben je nou kinderachtig aan het doen, het is maar een tournament hoor, even stemmen is toch niet zoveel werkquote:Op maandag 19 september 2005 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
2004...2005...2006 dus..
Precies, die awards komen binnen een maand ofzo, dan moet het tournament pas daarna weer.. Maar goed, doe maar wat je wil, ik doe alleen niet mee.
.
Als ik niet mee wil stemmen stem ik niet mee, klaar.quote:Op maandag 19 september 2005 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ben je nou kinderachtig aan het doen, het is maar een tournament hoor, even stemmen is toch niet zoveel werk
I knew it.quote:
Mooi, kon ik makkeljk een keuze maken dan. Was toch wel moeilijk.. jij of pberendsquote:Op maandag 19 september 2005 18:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik niet mee wil stemmen stem ik niet mee, klaar..
Heb er nu gewoon geen zin in, wat jij of jullie wil/willen moet jij/moeten jullie zelf weten..
Jij of Zhenar was ook moeilijk.quote:Op maandag 19 september 2005 18:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi, kon ik makkeljk een keuze maken dan. Was toch wel moeilijk.. jij of pberends
LOL. Ik heb nog nooit gedacht "Wat heeft zij een lekkere tiet! (alleen de linker dan hè)"quote:Op maandag 19 september 2005 18:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee ik val niet op je kont je buik of je tiet.
Bar-rel is best een aardige kerelquote:
Bedoel je daar iets mee?quote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij of Zhenar was ook moeilijk.
Ach het moet rijmen hequote:Op maandag 19 september 2005 18:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LOL. Ik heb nog nooit gedacht "Wat heeft zij een lekkere tiet! (alleen de linker dan hè)"
Alhoewel de setjes onderling verschillen, is het toch het geheel dat bepalend is.
True. True...quote:
trauma's?quote:Op maandag 19 september 2005 schreef Zhenar het volgende:
Kijken is één ding.
Maar zo te horen participeerde jij aan al die kermisellende!!!
Beschaafde mensen mogen in een paar attracties, een keer grijpautomaatje spelen en dan moeten ze, uitermate geërgerd door het aanwezige plebs, als de wiedeweerga naar huis!
Maar jij hebt wel voor mij gekozenquote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij of Zhenar was ook moeilijk.
Neuh.quote:
Jij hebt niet eens voor mij gekozen.quote:Op maandag 19 september 2005 18:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel voor mij gekozenEn ik heb jou gekozen boven de moeder van mijn kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |