quote:
Wat ben je nou kinderachtig aan het doen, het is maar een tournament hoor, even stemmen is toch niet zoveel werkquote:Op maandag 19 september 2005 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
2004...2005...2006 dus..
Precies, die awards komen binnen een maand ofzo, dan moet het tournament pas daarna weer.. Maar goed, doe maar wat je wil, ik doe alleen niet mee.
.
Als ik niet mee wil stemmen stem ik niet mee, klaar.quote:Op maandag 19 september 2005 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ben je nou kinderachtig aan het doen, het is maar een tournament hoor, even stemmen is toch niet zoveel werk
I knew it.quote:
Mooi, kon ik makkeljk een keuze maken dan. Was toch wel moeilijk.. jij of pberendsquote:Op maandag 19 september 2005 18:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik niet mee wil stemmen stem ik niet mee, klaar..
Heb er nu gewoon geen zin in, wat jij of jullie wil/willen moet jij/moeten jullie zelf weten..
Jij of Zhenar was ook moeilijk.quote:Op maandag 19 september 2005 18:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi, kon ik makkeljk een keuze maken dan. Was toch wel moeilijk.. jij of pberends
LOL. Ik heb nog nooit gedacht "Wat heeft zij een lekkere tiet! (alleen de linker dan hè)"quote:Op maandag 19 september 2005 18:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee ik val niet op je kont je buik of je tiet.
Bar-rel is best een aardige kerelquote:
Bedoel je daar iets mee?quote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij of Zhenar was ook moeilijk.
Ach het moet rijmen hequote:Op maandag 19 september 2005 18:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LOL. Ik heb nog nooit gedacht "Wat heeft zij een lekkere tiet! (alleen de linker dan hè)"
Alhoewel de setjes onderling verschillen, is het toch het geheel dat bepalend is.
True. True...quote:
trauma's?quote:Op maandag 19 september 2005 schreef Zhenar het volgende:
Kijken is één ding.
Maar zo te horen participeerde jij aan al die kermisellende!!!
Beschaafde mensen mogen in een paar attracties, een keer grijpautomaatje spelen en dan moeten ze, uitermate geërgerd door het aanwezige plebs, als de wiedeweerga naar huis!
Maar jij hebt wel voor mij gekozenquote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij of Zhenar was ook moeilijk.
Neuh.quote:
Jij hebt niet eens voor mij gekozen.quote:Op maandag 19 september 2005 18:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel voor mij gekozenEn ik heb jou gekozen boven de moeder van mijn kind
achquote:
Je kunt tegenwoordig quoten uit gesloten topics.quote:
Ofquote:Op maandag 19 september 2005 19:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weetje wat trouwens mooi is bij vrouwen ?
Als ze een dun laagje eye liner onder de ogen hebben![]()
als dat bij jou het schoonheidsideaal is, moet zelfs jij toch wel makkelijk aan een knappe vrouw komen.quote:Op maandag 19 september 2005 19:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weetje wat trouwens mooi is bij vrouwen ?
Als ze een dun laagje eye liner onder de ogen hebben![]()
ohquote:Op maandag 19 september 2005 19:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig quoten uit gesloten topics.
OK, dan zal ik het maar oogluikend toezien.quote:Op maandag 19 september 2005 19:03 schreef timbob het volgende:
[..]
ach
het is niet iets wat ik leuk vind om meerdere keren per jaar te doen
maar 1 keer mag wel vind ik, kan ik voor de rest van het jaar weer lekker cultureel en verantwoord doen. [afbeelding]
Wat zelfs ikquote:Op maandag 19 september 2005 19:04 schreef timbob het volgende:
[..]
als dat bij jou het schoonheidsideaal is, moet zelfs jij toch wel makkelijk aan een knappe vrouw komen.
* gaat snel naar een museum om daarna een wijntje te drinken bij een pianoconcert met werken van tsaiskofskie (of een andere dooie rus.)quote:Op maandag 19 september 2005 19:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, dan zal ik het maar oogluikend toezien.
Maar ik houd je in de gaten!![]()
![]()
alternatieve meisjes?quote:Op maandag 19 september 2005 19:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat zelfs ik![]()
Ik ben er trouwens achtergekomen dat alternative meisjes best leuk zijn trouwens![]()
Denk aan meisjes in van die skaters kledingquote:Op maandag 19 september 2005 19:07 schreef timbob het volgende:
[..]
alternatieve meisjes?
hoe vat ik dat op?
net zoals een vegetarische vleesvervanger?
oeh ik had graag meegegaan zeg!!quote:Op maandag 19 september 2005 19:06 schreef timbob het volgende:
* gaat snel naar een museum om daarna een wijntje te drinken bij een pianoconcert met werken van tsaiskofskie (of een andere dooie rus.)
achquote:Op maandag 19 september 2005 19:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Denk aan meisjes in van die skaters kleding![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 19:07 schreef timbob het volgende:
[..]
alternatieve meisjes?
hoe vat ik dat op?
quote:Op maandag 19 september 2005 19:06 schreef timbob het volgende:
[..]
* gaat snel naar een museum om daarna een wijntje te drinken bij een pianoconcert met werken van tsaiskofskie (of een andere dooie rus.)
da's dus niet alto maar skatequote:Op maandag 19 september 2005 19:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Denk aan meisjes in van die skaters kleding![]()
Soja-meisjesquote:Op maandag 19 september 2005 19:07 schreef timbob het volgende:
[..]
alternatieve meisjes?
hoe vat ik dat op?
Ach het verschill weet ik niet maar die meisjes hebben vaak wel prachtige ogenquote:
Tja, daar ben je toch wel een dikke avond mee bezig. En als je de onvertaalde edities leest (wat je vanzelfsprekend doet), komt daar al gauw een extra anderhalf uur bij.quote:Op maandag 19 september 2005 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh ik had graag meegegaan zeg!!
maar ik wil ook voor morgenochtend het verzamelwerk van Kafka uithebben, dus dat gaat niet lukken
Jij ook niet voor mijquote:Op maandag 19 september 2005 19:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens voor mij gekozen.![]()
Misschien wel... de puntjes die ik heb geplaatst kunnen van alles betekenen!!!quote:
hm en stiekem wil ik er ook nog wat illustraties bij makenquote:Op maandag 19 september 2005 19:14 schreef Zhenar het volgende:
Tja, daar ben je toch wel een dikke avond mee bezig. En als je de onvertaalde edities leest (wat je vanzelfsprekend doet), komt daar al gauw een extra anderhalf uur bij.
Dat ik mijn naam nog heb gelaten voor jou naam wil ook wat betekenen... jij staat voor, ik achter...quote:Op maandag 19 september 2005 19:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien wel... de puntjes die ik heb geplaatst kunnen van alles betekenen!!!![]()
![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 19 september 2005 19:19 schreef mark_03 het volgende:
Dus het gaat nu officieel door het tournament?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |