Ik vind jou ook lief hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan ook lief zijn zonder geld te hebben, hoor.
Ik zei ook: Als ze het WEL melden, is de opdracht dan mislukt?? Want een onderdeel van de opdracht was toch dat ze het zouden melden, dus dat is dan toch juist goed?quote:
quote:
Hier niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Rode kruizen ind e OP.
Ja, dan is 'ie ook mislukt. Die politie is er zeg maar om het te voorkomen. In het geval van Roel: hij mocht gewoon doorroken dus, hoorde bij de geheime missie en beïnvloedde de weekopdracht niet. Behalve als 'ie betrapt zou worden. Geloof ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe
Maar als de rookpolitie het meldt, is de opdracht dan nóg mislukt??
-edit-
Ik bedoel: Roel heeft ook gerookt... maar daardoor is de opdracht niet mislukt, maar nu dan wel?? Eigenlijk beetje onduidelijke opdracht als je het zo ziet.
Hij mot je gewoon niet meerquote:Op woensdag 28 september 2005 18:32 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat is Bupa's schuld.
?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:32 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat is Bupa's schuld.
Je hebt de verkeerde OP genomen.quote:
Ik heb een afkorting gekregenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:42 schreef Svensational het volgende:
Hee atb, hoe kom jij hier trouwens ineens terecht?
Ja, dat krijg je ervan als je zo'n lange naam hebt.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb een afkorting gekregen![]()
![]()
![]()
Tof, maar wie ben je?quote:
ik klikte, ik las en reageerde.
Ik heb 'm besteld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |