Nou ja, lekker toch wel!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ssst...niks zeggen tegen Duvel en Cc..
Vuile leugenaarquote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef LeBeau het volgende:
Als ik een topic had geopend dan was het er een voor Bupa en z'n mooie cijfers geweest, omdat bij mij alles wel spontaan en oprecht is.![]()
Tsja...je opent één keer per jaar een topic, dus ik vond dat ik het dit jaar niet moest verpesten.quote:
We zijn niet allemaal zo fake als jij, Tania.quote:
Of moet ik Tony zeggen?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo fake als jij, Tania.
Het is al verbeterd. Niemand die het merkte.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:54 schreef Tania18 het volgende:
Dat van die hoofdletter C wist ik niet eens
Wie is er nou fake he?!? Boquote:Op woensdag 16 november 2005 11:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo fake als jij, Tania.
Goed he?!? Bijna vergetenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is al verbeterd. Niemand die het merkte.
Maar je hebt wel het getal in het plaatje bijgewerkt.!
Nou, wie zou dat toch zijn heh, K?!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Goed he?!? Bijna vergeten
Het hagelt hier
Ik ga maar eens een lamp aandoen zoquote:Op woensdag 16 november 2005 11:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hier is het droog.
Maar wel koud.
Ik vind jou niet aardig meerquote:Op woensdag 16 november 2005 11:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, wie zou dat toch zijn heh, K?!![]()
M-m-maar...quote:
Hallo!quote:
Hoestsiroop wil wel eens helpen!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef LeBeau het volgende:
Hallo!
*kuchbupaheefteentopicgesloteninjouwforumzondertoestemmingdoeerwataankuch*
![]()
Dat deed ik dus expres.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je zelf ook vooral niet (ver) linken.
*kuchverraderkuch*quote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hallo!
*kuchbupaheefteentopicgesloteninjouwforumzondertoestemmingdoeerwataankuch*
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |