Pfff, in Afrika vechten ze om een topic te kunnen openen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:41 schreef Airelle het volgende:
DUS NIET HE!
Ik had de vorige ook al geopend hoor....
*trauma deeltquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:41 schreef Bupatih het volgende:
Overmorgen verwacht ik een naamtopic!
Trouwens!
Dus!
Enzo!
[/trauma]
Van jou altijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:39 schreef Dada het volgende:
Wat een mietjes hiero zegJullie willen zeker ook nog eens een knuffel
Alle drie ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bezig geweest?
Wat versta je daaronder? Mee praten, mee flirten, mee zoenen? Ja sorry ik ben heel nieuwsgierig
En je slaapt al maar ik wil het toch weten
En wat is er zwaar? Die Marokkaanse sig?
En dat vind jij onschuldig?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Alle drie ja.. Nou ja, gewoon, beetje laten gaan zeg maar.
. Niet veel verder hoor.
.
Het gaat toch ook om de omstandigheid waarin zo iets gebeurd.quote:
Precies je was dronken.....vet romantischquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:00 schreef BVO het volgende:
Het gaat toch ook om de omstandigheid waarin zo iets gebeurd..
Wat dan? Dat je gedronken hebt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om de omstandigheid waarin zo iets gebeurd..
Ik vind persoonlijk zoenen met een ander niet echt onschuldig klinken.quote:
Iemand anders doodschieten vind ik persoonlijk ergerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk zoenen met een andere niet echt onschuldig klinken.
Dat is weer een vergelijking die nergens op slaat, Tania.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Iemand anders doodschieten vind ik persoonlijk erger![]()
De zet is aan Bobs vriendinquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:07 schreef Tania18 het volgende:
Iemand anders doodschieten vind ik persoonlijk erger![]()
Vind je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is weer een vergelijking die nergens op slaat, Tania.!
Of is het: "Bobs vriendin is aan zet"?quote:
Die zinsconstructie heeft mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Of is het: "Bobs vriendin is aan zet"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |