Dan had je het ook niet moeten vertalenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zet het niet voor niets in het Arabisch he..
Vriendin enzo, beetje domme dingen gedaan![]()
.
Heb het al 1 dag volgehouden..
.
Nou ja, ik had een leuk feestje van het weekend.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan had je het ook niet moeten vertalen![]()
Wat heb je gedaan dan?
Zo hee, 1 dag. Petje af![]()
![]()
Was ze erbij toen dat gebeurde?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, ik had een leuk feestje van het weekend.. Was niet helemaal nuchter ( zacht uitgedrukt
.) en heb toen zeg maar een beetje met iemand anders bezig geweest. Onschuldig hoor, maar dat doet er niet toe zegt ze.
.
Nou, dat was al hastikke zwaar..
Ah zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:12 schreef BVO het volgende:
Nee, maar een vriendin wel dus..
Nou ja, ik ga slapen..
Bezig geweest?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, ik had een leuk feestje van het weekend.. Was niet helemaal nuchter ( zacht uitgedrukt
.) en heb toen zeg maar een beetje met iemand anders bezig geweest. Onschuldig hoor, maar dat doet er niet toe zegt ze.
.
Nou, dat was al hastikke zwaar..
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Die arme jongen heeft het al zo moeilijk.
Meteen jullie op zijn huid.
Ach gos.
'k Vind het vrij duidelijk wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik vraag me alleen af wat hij nou precies bedoelt, hij beschrijft het zo onduidelijk![]()
En ik wil dus weten waar hij het zo moeilijk mee heeft.
Wat is onschuldig met iemand anders bezig zijn dan?quote:
Kijk, dat weet ik dan weer, kwestie van goed lezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:20 schreef MissBliss het volgende:
En wat is er zwaar? Die Marokkaanse sig?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ha Dizer
Vanavond zie ik S. hopelijk neemt ze de dvd mee!
Nee, we gaan naar M. Die wil internetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:49 schreef Dizer het volgende:
[..]Zie je Pa R. ook? want dan leg ik hem daar wel, Ik heb de dvd nog niet aan haar gegeven
Ooh..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, we gaan naar M. Die wil internet.
Hmmm pas laat hoor! Ik denk op z'n vroegst rond 19.30 / 20.00.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh..Hoe laat zijn jullie bij M? Dan gooi ik hem even door de brievenbus vanmiddag
Oooooooh... jullie kunnen ook even langskomen bij mij in de winkel, is wel gezelligquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmmm pas laat hoor! Ik denk op z'n vroegst rond 19.30 / 20.00.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oooooooh... jullie kunnen ook even langskomen bij mij in de winkel, is wel gezellig
Ik gooi hem bij M in de brievenbus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hoeft geen extra moeite te doen hoor, het heeft geen haast!
En nu moet ik naar de metroWerk ze
Eigenlijk wel hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:36 schreef Tania18 het volgende:
Nee, ik zag het langskomen. Die dingen vielen wel meteen op
Ahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk, dat weet ik dan weer, kwestie van goed lezen.. Die ene dag dat hij aan de Ramadan had meegedaan was "hastikke zwaar".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |