Mijn monoloogje was ook niet tegenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor, al wegen mij ballen inmiddels een kilo per stuk en een erectie van hier naar tokyo, zonder condoom doe ik het niet met een vreemde/nieuwe relatie/blabla...
Ja, maar ik reageerde op Dizers "vlekken"... oftewel "zichtbaar van de buitenkant".quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hiv kun je toch merken aan de verandering in je bloedsamenstelling?
WieDF zijn marky en happyme?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:49 schreef BVO het volgende:
@TT: In het begin wel ja..
Oh, ik wist niet dat marky en happyme (voor de niet IDO'ers: twee Jim fans.) bij elkaar hoorden joh.
.
Zo had ik het ook niet gevat hoor. Ik ging verder op waar jij gebleven was. Meer in de richting: Ik ben het compleet met je eensquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn monoloogje was ook niet tegenjou
gericht hoor.
Bupa is van schrik een AIDS-test gaan doen.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupa is van schrik een AIDS-test gaan doen.
Vanwege de FOK!orgie van een paar weken geleden.
Ow... jij bent ook zó frivool met jequote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn monoloogje was ook niet tegenjou
gericht hoor.
[..]
Ja, maar ik reageerde op Dizers "vlekken"... oftewel "zichtbaar van de buitenkant".
Wie nog meer danquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ow... jij bent ook zó frivool met je!
Komt Orgi er ook in?quote:
Ernie.quote:
toch wel samen met jou he? In een setting met een bed erbij, wijntje, weinig kleren, mooie muziek... ja toch?quote:
onder andere jahquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:02 schreef Christine het volgende:
[..]
toch wel samen met jou he? In een setting met een bed erbij, wijntje, weinig kleren, mooie muziek... ja toch?
die onaardigequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:02 schreef Zhenar het volgende:
Wie was PeRi ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |