Mijn monoloogje was ook niet tegenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor, al wegen mij ballen inmiddels een kilo per stuk en een erectie van hier naar tokyo, zonder condoom doe ik het niet met een vreemde/nieuwe relatie/blabla...
Ja, maar ik reageerde op Dizers "vlekken"... oftewel "zichtbaar van de buitenkant".quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hiv kun je toch merken aan de verandering in je bloedsamenstelling?
WieDF zijn marky en happyme?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:49 schreef BVO het volgende:
@TT: In het begin wel ja..
Oh, ik wist niet dat marky en happyme (voor de niet IDO'ers: twee Jim fans.) bij elkaar hoorden joh.
.
Zo had ik het ook niet gevat hoor. Ik ging verder op waar jij gebleven was. Meer in de richting: Ik ben het compleet met je eensquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn monoloogje was ook niet tegenjou
gericht hoor.
Bupa is van schrik een AIDS-test gaan doen.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupa is van schrik een AIDS-test gaan doen.
Vanwege de FOK!orgie van een paar weken geleden.
Ow... jij bent ook zó frivool met jequote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn monoloogje was ook niet tegenjou
gericht hoor.
[..]
Ja, maar ik reageerde op Dizers "vlekken"... oftewel "zichtbaar van de buitenkant".
Wie nog meer danquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ow... jij bent ook zó frivool met je!
Komt Orgi er ook in?quote:
Ernie.quote:
toch wel samen met jou he? In een setting met een bed erbij, wijntje, weinig kleren, mooie muziek... ja toch?quote:
onder andere jahquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:02 schreef Christine het volgende:
[..]
toch wel samen met jou he? In een setting met een bed erbij, wijntje, weinig kleren, mooie muziek... ja toch?
die onaardigequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:02 schreef Zhenar het volgende:
Wie was PeRi ook alweer?
*van stoel val*quote:
Ik ga zo even wat tosti's makenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:05 schreef Christine het volgende:
[..]
die neuken lullen we nog wel ff vol
Waarom denk jij ineens aan PeRi.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:02 schreef Zhenar het volgende:
Wie was PeRi ook alweer?
Ik ook. Maar dat kan te maken hebben met mijn alcohol inname van gisteravondquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat kan te maken hebben met mijn alcohol inname van gisteravond.
Ik wilde me gaan aftr... eh... Ik zat de OP eens te bekijken en dan met name de mensen die er in staan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom denk jij ineens aan PeRi.???
wat liefquote:
Dat doet Dizer ook alleen omdat je blauw bent.quote:
Ik wacht op jouw poging om deze semi-toevalligheid om te vormen naar een voorstel te gaan neuken...quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:10 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik voel het in mijn oog. Zal wel weer te veel achter de computer hebben gezeten
quote:
owquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat doet Dizer ook alleen omdat je blauw bent.![]()
GRAPJE!!!!quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wacht op jouw poging om deze semi-toevalligheid om te vormen naar een voorstel te gaan neuken...
Gore neukende lul zonder condoom dat je bentquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat doet Dizer ook alleen omdat je blauw bent.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wacht op jouw poging om deze semi-toevalligheid om te vormen naar een voorstel te gaan neuken...
Ja, we vinden je echt keitof Mukiequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GRAPJE!!!!![]()
!
![]()
![]()
!!!!!11!1!!
![]()
!!!~1!@@
!!
!`!
![]()
![]()
![]()
SORRY!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gore neukende lul zonder condoom dat je bentMukie is knap en lief en het gaat me helemaal niet of ze blauw is of niet
![]()
Grote Tieten lul.. GROTE TIETEN!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
SORRY!!!!
Ik vergat dat het jou niet uitmaakt of iemand blauw of zwart is... zolang er maar een gat in zit.![]()
Omdat ik die dan bij fotobukken ofzo moet uploaden en webicondinges bladieblablatechnobabbleNARFspeak...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:20 schreef Svensational het volgende:
En Zhenar, waarom gebruik je je nieuwe avatar niet?
Hoe kon ik dát vergeten?!quote:
Het einge wat je moet doen is http://tinypic.com/e7gsjd.gif bij "Webicon" neer te zetten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat ik die dan bij fotobukken ofzo moet uploaden en webicondinges bladieblablatechnobabbleNARFspeak...
Oftewel laat maar zitten.
Wij twee als uitsmijtersquote:
Ooh jahquote:
om met de woorden van een vriendin van me te spreken over dr pc:quote:
Ff die muis eruit halenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
om met de woorden van een vriendin van me te spreken over dr pc:
waaaaaaaaaaaaa
Mijn pc maakt rare geluiden.
Kom helpen
ik ben gisteren 23 geschatquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:38 schreef alwaysthebest het volgende:
![]()
Mukie, we schelen op 12 dagen na precies 10 jaar qua leeftijd. Wat een toeval zeg
.
Jong voelt.
Dat is gewoon een mannentrucje, 5 jaar eronder gaan zitten.quote:
* checkt fotoboekquote:
Ik heb dan ook even naar je profiel moeten kijken ipv je fotoboekquote:
toegepast door vrouwen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is gewoon een mannentrucje, 5 jaar eronder gaan zitten..
Oude mannen zijn wijze mannenquote:
Een schande.quote:
1981 is een mooi jaar, met veel mooi geboren kindertjesquote:
Sommige vrouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |