SORRY!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gore neukende lul zonder condoom dat je bentMukie is knap en lief en het gaat me helemaal niet of ze blauw is of niet
![]()
Grote Tieten lul.. GROTE TIETEN!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
SORRY!!!!
Ik vergat dat het jou niet uitmaakt of iemand blauw of zwart is... zolang er maar een gat in zit.![]()
Omdat ik die dan bij fotobukken ofzo moet uploaden en webicondinges bladieblablatechnobabbleNARFspeak...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:20 schreef Svensational het volgende:
En Zhenar, waarom gebruik je je nieuwe avatar niet?
Hoe kon ik dát vergeten?!quote:
Het einge wat je moet doen is http://tinypic.com/e7gsjd.gif bij "Webicon" neer te zetten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat ik die dan bij fotobukken ofzo moet uploaden en webicondinges bladieblablatechnobabbleNARFspeak...
Oftewel laat maar zitten.
Wij twee als uitsmijtersquote:
Ooh jahquote:
om met de woorden van een vriendin van me te spreken over dr pc:quote:
Ff die muis eruit halenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
om met de woorden van een vriendin van me te spreken over dr pc:
waaaaaaaaaaaaa
Mijn pc maakt rare geluiden.
Kom helpen
ik ben gisteren 23 geschatquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:38 schreef alwaysthebest het volgende:
![]()
Mukie, we schelen op 12 dagen na precies 10 jaar qua leeftijd. Wat een toeval zeg
.
Jong voelt.
Dat is gewoon een mannentrucje, 5 jaar eronder gaan zitten.quote:
* checkt fotoboekquote:
Ik heb dan ook even naar je profiel moeten kijken ipv je fotoboekquote:
toegepast door vrouwen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is gewoon een mannentrucje, 5 jaar eronder gaan zitten..
Oude mannen zijn wijze mannenquote:
Een schande.quote:
1981 is een mooi jaar, met veel mooi geboren kindertjesquote:
Sommige vrouwen.quote:
Een kinky jaar ook wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
1981 is een mooi jaar, met veel mooi geboren kindertjes![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het einge wat je moet doen is http://tinypic.com/e7gsjd.gif bij "Webicon" neer te zetten.
JAAAAHAAAAA!quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JAAAAHAAAAA!![]()
DJEEEEEZUS WAT KUN JIJ AANDRINGEN ZEG, KOLERÛH!!!!!!
![]()
![]()
!!!!111!!!
![]()
~~~1!1
![]()
![]()
!!~~!@1
![]()
![]()
quote:
Klopt wel een beetje,... die 21-jarige meiden op dit moment zijn om te huilenquote:
Daarom moet je mikken op de 17 á 18 jarige meiden van dit moment. Die willen direkt het bed induiken. Vraag het maar aan mij, ik weet er alles vanafquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje,... die 21-jarige meiden op dit moment zijn om te huilen.
'quote:
Hoef je niet te tennissen vandaagquote:
Zeg, laat die nutteloze apostrof-jes voortaan achterwege ja, ik zat al te krassen op m'n beeldscherm.quote:
Gisteravond niet in elk gevalquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daarom moet je mikken op de 17 á 18 jarige meiden van dit moment. Die willen direkt het bed induiken. Vraag het maar aan mij, ik weet er alles vanaf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |