Daar had ik het niet over, wat wou je nou zeggen met dat bericht??? Dezelfde tijd waarmee???quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
je had zoveel moeite gedaan, dat doe ik nu niet teniet
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben tijdens The Aviator de bioscoop uitgelopen..
Wordt er niet echt warm vanquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het gaat over een vreemdsoortige gang die allerlei vreselijke dingen uithalen en dan wordt de leider op een nog vreemdsoortigere therapie gezet. En het is allemaal nogal bizar.
Hmzz.... maar welke is het moeite waard om te kopen??quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgens mij is The Aviator niet te vergelijken met Pearl Harbor. Maar ik heb beide films niet gezien, dus ik weet het niet.
En je moet Clockwork gewoon gezien hebben, desnoods huur je 'm. Het is een klassieker. Je kan er niet omheen.
Zeg, je mag best eventjes posten hoor, in je eigen naamtopic.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb meer moeite gestoken in de op..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
Pete Philly - Insomnia
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja beetje snel he... maar ik had uitgeslapen.
nog ff snel, waar ga je precies heen in egypte?
quote:
Ja, dat kan ik niet voor jou beslissen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:45 schreef Dizer het volgende:
Hmzz.... maar welke is het moeite waard om te kopen??
Welke is dat?? Staat die ook op de CD?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:49 schreef Airelle het volgende:
Voor iedereen die nog niet overtuigd was:
[Save target as...]
Ach... vooruit... geef ik jullie tenminste nachtmerriesquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb gewoon willekeurige foto's uit de fotoboeken van onze showchattertjes genomen. Kan ik er wat aan doen dat jij zo'n foto's in je FB zet, Dizer..
Die komt altijd als ik al slaap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |