Hoi en jupsquote:
Ik ben Domino Administrator bij een grote Europese helpdesk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:28 schreef Dizer het volgende:
[..]Hoe is het? Wat doe je dagelijks? Vertel..
Uuhm.. ik ben nog student. Ik studeer aan de UvA sinds afgelopen maand. Ik doe Informatiekunde. Ik heb net mijn HBO afgerond en daarom eventjes (quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben Domino Administrator bij een grote Europese helpdesk.
Daarnaast is alles prima, want het is bijna weekend
en jij?
Scribbly is zooooooquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:13 schreef Zhenar het volgende:
Ow Dizer...Jij en je Scribbly-stripjes... zijn zo... LAME!
Hoi Eevquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:19 schreef Airelle het volgende:
Egypte. Tof hoor dizzle
.
Oh shit ik moet naar school.
Ciaoooooo...
Ja beetje snel he... maar ik had uitgeslapenquote:
Sharm El Shaikquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja beetje snel he... maar ik had uitgeslapen.
nog ff snel, waar ga je precies heen in egypte?
Het is mooi hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 22:32 schreef mark_03 het volgende:
Zo'n Drs. titel voor m'n naam vind ik ook wel weer wat hebben.
Ik ga straks shoppenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:55 schreef LeBeau het volgende:
Het is een beetje koud en regenachtig, en ik had nog wel zo'n zin om te gaan shoppen.
Overdekt shoppen, dat wel, maar dat regenachtige maakt het gewoon minder leuk.
* Gaat straks ook even kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Allemaal hysterische huisvrouwen, vreselijk. Maar ook: vreselijk goedkope DVD's.. Ik heb gister de 2disc van
. Eternal Sunshine Of The Spotless Mind.
. voor 12 euro gekocht.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ben je al bij de Dolle Dwaze DAgen geweest, Dizer?
Allemaal hysterische huisvrouwen, vreselijk. Maar ook: vreselijk goedkope DVD's.. Ik heb gister de 2disc van
. voor 12 euro gekocht.
Dolle Dwaze Dagen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
. voor 12 euro gekocht.
Bijenkorfquote:
eerst maar eens een dvd-speler kopenquote:
Ik wist niet eens dat dat was, wij hebben het krantje niet gehadquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
. voor 12 euro gekocht.
Ah. Dat is te ver reizen voor mij nu ik geen OV meer heb.quote:
Jaaa! Die wil ik ook nogquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
. voor 12 euro gekocht.
Kom bij mij kopen, krijg je:quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
eerst maar eens een dvd-speler kopen
vorige week stond ik op het punt, maar moet ook een nieuwe tv.... en had geen zin om te sjouwen
Tis wel een jongen he....quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
* Mompelt weer iets over 'onder welke steen.....'
Meestal moet je ook een helm dragen en zo. Beter ook om je haar kaal te scheren, kan je er niet aan weggetrokken wordenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoiets als op woensdagmiddag naar de Aldi gaan...... 't is vrij suïcidaal
Prijzencircusquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef mark_03 het volgende:
Dolle dwaze dagen is toch bij V&D. Daar heb ik wel een krantje van gehad ... hadden ze heeeeeel veel dvd's in de aanbieding
.
Muziek DVD;s
Bijenkorf toch? DDD van de V&D is toch voorbij?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef mark_03 het volgende:
Dolle dwaze dagen is toch bij V&D. Daar heb ik wel een krantje van gehad ... hadden ze heeeeeel veel dvd's in de aanbieding
.
Muziek DVD;s
Golden Girlsquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, bij de V&D kreeg je wat kortingstickers en toen heb ik met 20% korting het.
. eerste seizoen van Golden Girls.
.
. gekocht.
heb van de week bij mediamarkt gekeken, maar vind de service daar wel beroerdquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:07 schreef Dizer het volgende:
Kom bij mij kopen, krijg je:
- een lekkere verkoper
- kopje koffie
- korting
- en ik sjouw het voor jou de auto in
Golden Girls ... zooo foutquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
. gekocht.
Shit, ik las Gilmore Girlsquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
. gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |