Dat staat vast wel in een boekjequote:Op donderdag 29 september 2005 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer is er bij een meisje/vrouw eigenlijk de grens bereikt dat ze liever jonger geschat wordt in plaats van ouder?
Wow, stoere vraag, mên.
Zoiets hoor je direct te zienquote:Op donderdag 29 september 2005 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ze stonden eerst in dat andere topic.
Toen kwam ik erachter dat het topic al op slot zat (Want ja, modjes kunnen doorposten na een slotje)
zoiets?
Geen idee, nu ik in alle kroegen/disco's etc. mag vind ik het wel best als ze me jonger schattenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer is er bij een meisje/vrouw eigenlijk de grens bereikt dat ze liever jonger geschat wordt in plaats van ouder?
Wow, stoere vraag, mên.
Ik was al 3x weg. Ik ben net dichte mist, ik blijf altijd hangenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:36 schreef Bupatih het volgende:
Oi!
Ik was weg.
En jij ook, Mark.
Hup, wieberen!.
Ja jij welquote:
Dat vind ik ookquote:Trouwens...iedereen kijkt je raar aan als je zegt dat je van VWO komt en nu HBO doet.
Ik heb zelf een paar maanden gestudeerd aan de universiteit, maar dat was het niet voor mij. Echt veel te theoretisch, en als je daar de instelling niet voor hebt dan werkt dat gewoon niet. Ik lag tijdens m'n bedrijfskunde colleges gewoon te slapen.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het in sommige gevallen ook onzin dat mensen van het VWO naar een HBO-opleiding gaan. Er heerst dan een soort van angst voor een acedemische opleiding terwijl zo'n opleiding helemaal niet moeilijker hoeft te zijn. Het is 'anders' ja... theoretischer en zelfstandiger(en soms masaler). Maargoed iedereen is vrij om te doen en laten wat hij/zij wil....
Ik ben het met je eens, maar niet met je argumentatie.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, want eigenlijk heb je voor niets zoveel moeite gedaan voor dat vwo-papiertje.
X aantal jaar? Als in: 1 jaar of langer??quote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja jij wel.
Wat is er mis met eerst een beetje theorie en daarna een leuke stage van een x aantal jaar?
Gaat u verderquote:Op donderdag 29 september 2005 22:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar niet met je argumentatie.
Ik zit nu in m'n eerste jaar en loop nu al stage, 1 dag in de week. Ik dacht eerst dat dat veel te vroeg was, maar het is juist hartstikke leuk en nuttigquote:Op donderdag 29 september 2005 22:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
X aantal jaar? Als in: 1 jaar of langer??
Pff, ik vond een half jaar al te lang
Voor rechter of notaris of zoiets moet je ongeveer zes jaar 'op stage'. Als Kandidaat-Notaris of zoiets dergelijks.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
X aantal jaar? Als in: 1 jaar of langer??
Pff, ik vond een half jaar al te lang
Heb je je fotoboek wel gelezenquote:
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef Airelle het volgende:
Ik denk dat als je wat je doet echt leuk vind dat die stage dan ook niet zo erg is.
Oké.quote:
Mja oke... ik ben er gewoon niet zo'n fan van.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Voor rechter of notaris of zoiets moet je ongeveer zes jaar 'op stage'. Als Kandidaat-Notaris of zoiets dergelijks.
Ik denk dat als je wat je doet echt leuk vind dat die stage dan ook niet zo erg is.
Dat kanquote:Op donderdag 29 september 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja oke... ik ben er gewoon niet zo'n fan van.
5 jaar VWO en het laatste jaar overgestapt naar HAVO, omdat *tromgeroffel*.. ik niet naar de universiteit wou en het dus niet uitmaaktequote:Op donderdag 29 september 2005 22:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat kan. Heb jij Havo of Vwo gedaan eigenlijk?
Jeetjequote:Op donderdag 29 september 2005 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
5 jaar VWO en het laatste jaar overgestapt naar HAVO, omdat *tromgeroffel*.. ik niet naar de universiteit wou en het dus niet uitmaakte
Maar dat heeft niets met mijn argumentatie te maken.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oké.
Nou, je doet het natuurlijk nooit voor niets. Een vwo-diploma is altijd handig en in sommige gevallen kan ik best begrijpen dat een HBO-opleiding een betere keuze is. Maar ik merk vaak in mijn omgeving dat mensen een soort angst/afkeer hebben voor de universiteit. Zo van: Nee dat is niets voor mij, Dat is te moeilijk, Dat is te theoretisch, Te ver weg... enz. En dat vind ik dus raar.
Tjah... als je het te moelijk vind en er toch niets mee wil zou ik het ook niet doen nee..quote:Op donderdag 29 september 2005 22:55 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met mijn argumentatie te maken.
Ik bedoel, wanneer je moeite moet doen om je vwo diploma te halen en je weet wat je daarna wilt gaan doen ->HBO, waarom dan nog de moeite doen om vwo helemaal af te ronden.
Ik had dat namelijk ook. Vwo is toch voorbereidend op de universiteit? Ik vond vwo te moeilijk, dus ben ik overgestapt naar havo en dacht ik er niet eens aan dat hierdoor mijn kansen misliep om naar de universiteit te kunnen gaan -->vwo moeilijk, dan kan ik de uni al helemaal niet aan. Wil ik alsnog naar de uni, moet ik even mijn P halen en kan ik het nog proberen.
Verstandigquote:
Tjaquote:Op donderdag 29 september 2005 22:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jeetje.
Ik had het afgemaakt als ik jou was.... als je het kunt, moet je het doen toch?... Maargoed het maakt nu niets uit nee.
Vwo hoort je voor te bereiden voor de uni, dus ik ging er van uit dat wanneer ik vwo te moeilijk vind, ik de universiteit ook niet aankanquote:Op donderdag 29 september 2005 22:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tjah... als je het te moelijk vind en er toch niets mee wil zou ik het ook niet doen nee..
Maar het is toch een rare gedachte dat Uni per definitie moeilijk is? Dat is toch ook sterk afhankelijk van het soort opleiding... Neem WO Rechten en Heao Acount...dinges(wat mark doet). Ik weet zeker dat er meer mensen zijn die de Heao-opleiding moeilijker vinden.
Het is ander onderwijs, maar niet per se moeilijker.
Nou dan is het ook primaquote:Op donderdag 29 september 2005 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja
Ik heb in 5 VWO dus niks uitgevoerd dus ik kon kiezen: of nog een keer 5 VWO (en dus 2 jaar nog) of 5 HAVO en gelijk eindexamen.. Nou dat laatste dus, kwam ik ook bij mn beste vriendin in de klasen ik heb er tot nu toe geen spijt van gehad hoor
En ik had een mega-goede eindlijst
Okequote:Op donderdag 29 september 2005 23:02 schreef niksan het volgende:
[..]
Vwo hoort je voor te bereiden voor de uni, dus ik ging er van uit dat wanneer ik vwo te moeilijk vind, ik de universiteit ook niet aankan
Maar ik snap je, het is een ander manier van lesgeven. Maar ja vroegah he
Nou ja, als je kapper wilt worden en je zit op de havo, tja dan moet je watquote:Op donderdag 29 september 2005 23:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dan is het ook prima.
En zoals ik al zei: iedereen is natuurlijk vrij om te doen en laten wat hij/zij wil.
Al vind ik de keuze Havo - MBO wel heel stom!
Dat lijkt wel een beetje op mijn VWO ervaring.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja
Ik heb in 5 VWO dus niks uitgevoerd dus ik kon kiezen: of nog een keer 5 VWO (en dus 2 jaar nog) of 5 HAVO en gelijk eindexamen..
Yep, best wel veel. Ik had in de derde namelijk een boek dat Havo én Vwo gebruikten, alleen vwo moest extra opdrachten maken, volgens mij was het wiskunde...anyway ik (toen nog Vwo'er) had daar vrij veel moeite mee. En aangezien vwo toen vrij veel contact had met Havo, kreeg ik de boeken die zij gebruikten wel eens te zien en dat was echt veel beter te doen 14.gifquote:Op donderdag 29 september 2005 23:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oke.
Vond je trouwens dat er veel verschil zat tussen Havo en Vwo? (naar mijn mening is dat verschil namelijk nihil).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |