quote:Op donderdag 29 september 2005 22:26 schreef bar_rel het volgende:
Sven waar doe jij PABO?
Ik heb mn hele schoolcarriëre lang vrij weinig hoeven doenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:26 schreef mark_03 het volgende:
Ik heb HAVO gedaan en toen direct naar het HBO Accountancy (wat eigenlijk weer een HEAO opleiding is)... maar het is de zwaarste HBO / HEAO opleiding (althans, zo staat ie bekend). Eerste jaar was wennen omdat ik op de HAVO niets deed (alles kwam aanwaaien) en nu zit ik zo weer in het ritme als op de HAVO. Best wel lekker.
Ehhh niet echt nee...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] e-d-i-t k-n-o-p-j-e
[afbeelding] q-u-o-t-e k-n-o-p-j-e
J-i-j s-n-a-p-p-e-n?
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Had ik gedaan zodat iemand foto's naar me kon sturen en vergeten weer eruit te halen..
Maar is dat heel raar dan?
Dat gevaar zit er bij mij nu ook in. Zit nu in het laatste half jaar ... straks in januari 8 ( :x) landelijke examens dus dat relaxte ritme moet er nu toch echt wel uit gaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb mn hele schoolcarriëre lang vrij weinig hoeven doenen nu (laatste jaar HBO) wordt het ineens moeilijk
Mn hele relaxte ritme zit er nog in, dus ik bak er niet veel van
Lees de vraag nog eens goed.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet iedereen neemt de moeite om pagina 7 (waar normaal maar één of twee reacties staan) te lezen.
![]()
Iedereen is verbaasd en complimenteert me met mijn jonge uiterlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Waaaah!! Nu kan iedereen je geboortejaar zien?!!
De angst van iedere vrouw!!!!!!!!!!!111111@!!@!!!!
Ik zit er nog over na te denken om straks na m'n HBO een vervolgopleiding aan de Universiteit te gaan volgen (kan in 2 jaar geloof ik). Zo'n Drs. titel voor m'n naam vind ik ook wel weer wat hebbenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het in sommige gevallen ook onzin dat mensen van het VWO naar een HBO-opleiding gaan. Er heerst dan een soort van angst voor een acedemische opleiding terwijl zo'n opleiding helemaal niet moeilijker hoeft te zijn. Het is 'anders' ja... theoretischer en zelfstandiger(en soms masaler). Maargoed iedereen is vrij om te doen en laten wat hij/zij wil....
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Iedereen is verbaasd en complimenteert me met mijn jonge uiterlijk
Niet voor iedereen nee, alleen voor vwo'ers en mensen met een hbo-propedeusequote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Tja.De universiteit is gewoon niet voor iedereen, en dat snappen mensen blijkbaar niet.
Je bent 17 dudequote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef Bupatih het volgende:
En theorie wil ik juist niet.!
Fuck theorie. [afbeelding]
Ik heb mijn leven al genoeg geleerd en in de boeken gezeten.
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lees de vraag nog eens goed..
Ze stonden eerst in dat andere topic.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Waarom doe je die posts dan ook nog in dat andere topic? Alsof je niet doorhad dat die op slot zat.
.
Zaandam.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:26 schreef bar_rel het volgende:
Sven waar doe jij PABO?
Sommige masters zijn zelfs maar 1 jaarquote:Op donderdag 29 september 2005 22:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik zit er nog over na te denken om straks na m'n HBO een vervolgopleiding aan de Universiteit te gaan volgen (kan in 2 jaar geloof ik). Zo'n Drs. titel voor m'n naam vind ik ook wel weer wat hebben.
Wanneer is er bij een meisje/vrouw eigenlijk de grens bereikt dat ze liever jonger geschat wordt in plaats van ouder?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Iedereen is verbaasd en complimenteert me met mijn jonge uiterlijk
Nee, maar het heeft wel weer een bepaald aanzienquote:Op donderdag 29 september 2005 22:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sommige masters zijn zelfs maar 1 jaar.
Alleen daarvoor?.
Ik ga trouwens voor de Mr. en Drs. titel.
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef Bupatih het volgende:
En dingen uit het leven leer je toch ook niet door het uit een boekje te halen?
Mee eensquote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef Bupatih het volgende:
En dingen uit het leven leer je toch ook niet door het uit een boekje te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |