Yeah right.quote:
Ja, dat vind ik ook.quote:
Zeg je kan ook overdijven, denk je soms alsof wij niks beters te doen hebben dan jouw verjaardag om 12 uur hier te gaan vieren? Sterker nog, heb jij niks beters te doen om 12 uur dan jouw verjaardag hier op fok te vieren? Zieligquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yeah right.
Net of jij deze binnen twee uur hebt volgepost?
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:46 schreef Bupatih het volgende:
*topic volpost*
Svenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
Wt is de OP up-to-date qua linkjes, Diez.!
So true, Dizer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg je kan ook overdijven, denk je soms alsof wij niks beters te doen hebben dan jouw verjaardag om 12 uur hier te gaan vieren? Sterker nog, heb jij niks beters te doen om 12 uur dan jouw verjaardag hier op fok te vieren? Zielig![]()
Tjah, kennelijk zijn ze te groot voor mequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Contactlenzen moeten zich ook vastzuigen!
Ja maar mijn contactlenzen zijn ook belangrijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
So true, Dizer.
En daarom hoopte ik dus op een beetje liefde en aandacht van jullie, mijn tweede familie.
Boehoehoe!
Wat eigenlijk leuk bedoeld was (een verjaardag) valt door jouw stomme topic in het water!
Ik ga over 11 minuten mijn bed in, X-Files kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:49 schreef Bupatih het volgende:
Schiet op!
Jullie hebben nog 71 minuten!
En denk maar niet dat ik mijn verjaardag ga vieren in een half volgepost topic waarvan de naam halverwege is gewijzigd.
Ik ben slecht in verjaardagen onthoudenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef Bupatih het volgende:
Je stelt me teleur, Dizer.!
Onze band, wat doe je?!
Ik heb het al zo váák hier aangekondigd, dat ik ging verjaren
Maar nee hoor. Het wordt niet opgepikt!!
Vraag nou maar een slotje aan in SHO-FBquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben slecht in verjaardagen onthouden
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
Er is meer in het leven dan ShowChat, Bupatih..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |