Domper.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
3. Tania18 32
Uhuh.quote:
Ja, ik had haar ook hoger verwachtquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:09 schreef BVO het volgende:
Zwaar onterecht ook.. De immer vrolijke en leuke Tania wordt gewoon
3e
.
Gefeliciteerd Miss..
Maar immer vrolijk zijn is niet per definitie leuk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:09 schreef BVO het volgende:
Zwaar onterecht ook.. De immer vrolijke en leuke Tania wordt gewoon
3e
.
Gefeliciteerd Miss..
Tania is ook cynisch.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar immer vrolijk zijn is niet per definitie leuk.
Met vrolijke mensen kun je de grachten dempen.![]()
Doe mij maar een verbitterde cynicus![]()
Ik zie ook niet in waarom ik minder leuk gevonden word, maar ik ga er toch ook niet over lopen bitchen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Tania is ook cynisch..
Niks ten nadele vanSven en Leonie
hoor, maar ik zie niet in waarom Tania minder leuk gevonden wordt.
.
Ik heb gezegd..
Cynisch en vrolijk kan wél samengaan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom ik minder leuk gevonden word, maar ik ga er toch ook niet over lopen bitchen?
vieze niet op mij stemmende kut hoeren die jullie zijn Ennieweeeee.... Iemand kan niet én immer vrolijk én ook (soms) cynisch zijn. Tenzij een van de twee voornoemde emoties wordt geveinsd. En veinzende mensen zijn. Dus wat is Tania nu echt, BVO? Hm?!
![]()
Drink je wel wat water?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Cynisch en vrolijk kan wél samengaan..
Bijna altijd vrolijk dan, met soms een cynische ondertoon..
.
.
.
Bupatihs kloon!quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:18 schreef pberends het volgende:
tvp
OMDAT TANIA GODVERDOMME DE LEUKSTE IS :R:Rquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:22 schreef Dada het volgende:
Wat een gezeik hier zeg. Wat maakt het uit als er net iets meer mensen op de een heeft gestemd?Had het dan eerlijk verdeeld moeten zijn? Alleen omdat Beev en Sven ons dynamische duo zich niet in deze uitslag kunnen vinden?
Jezus Christus, die breezerjugend hiero gaat me zo langzamerhand echt heel erg irriterenquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:23 schreef BVO het volgende:
OMDAT TANIA GODVERDOMME DE LEUKSTE IS :R:R:R;
:
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahjoh. Kop op.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
OMDAT TANIA GODVERDOMME DE LEUKSTE IS :R:R:R;
:
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ahjoh. Kop op.
Trek je nog maar eens goed af op haar foto en dan voel je je vast weer wat beter. [troost smiley]
Nou verwar je Bob met Buup.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:26 schreef Zhenar het volgende:
Trek je nog maar eens goed af op haar foto en dan voel je je vast weer wat beter. [troost smiley]
JE WEET NET ZO GOED ALS IK DAT HAAR FOTO'S UIT HAAR FB ZIJN!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ahjoh. Kop op.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:27 schreef BVO het volgende:
[..]
JE WEET NET ZO GOED ALS IK DAT HAAR FOTO'S UIT HAAR FB ZIJN!!:(
![]()
(
![]()
@!!!!!!!!!!
Volgens mij niet hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |