Met wie?quote:
Ja wat denk je nou?quote:
Lost in cyberspace, blijkbaar...quote:
Fijn om te weten dat de SHO modjes zo goed opletten. Zomaar een topic kwijt, tsk tsk.quote:
Waar ben je dan geweest?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:27 schreef bar_rel het volgende:
Krijg ik niet eens een welcome back topique
* Bij deze promoot ik Lebeau tot Moderator vanwege goede oplettendheidquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat de SHO modjes zo goed opletten. Zomaar een topic kwijt, tsk tsk.
Nou maanden niet op Fok! geweest.....of heb je daar niks van gemerktquote:
Het is toch wat...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:30 schreef LeBeau het volgende:
Fijn om te weten dat de SHO modjes zo goed opletten. Zomaar een topic kwijt, tsk tsk.
En als ik dan toch bezig ben kan ik ook wel je baan als copywriter overnemen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is toch wat...![]()
Je had het ook even kunnen melden in het modtopic.
![]()
Aah, nu weet ik waar die leegte in mijn hart vandaan kwam. Gelukkig ben je er weer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:32 schreef bar_rel het volgende:
Nou maanden niet op Fok! geweest.....of heb je daar niks van gemerkt!
![]()
Zolang de Euro's maar op mijn rekening worden gestortquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef LeBeau het volgende:
En als ik dan toch bezig ben kan ik ook wel je baan als copywriter overnemen.![]()
Oh lieverd! Ik ben ook blij dat ik weer terug ben hoor!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Aah, nu weet ik waar die leegte in mijn hart vandaan kwam. Gelukkig ben je er weer..
.
En Bupa, nie sijke joh!
Je was hier toch regelmatig, of zie ik nou dingen die er niet zijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou maanden niet op Fok! geweest.....of heb je daar niks van gemerkt!
![]()
Dan kom ik wel bij je wonen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang de Euro's maar op mijn rekening worden gestort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |