ZELFS EEN FIPO IS ME NIET GEGUND!!!!!quote:
Ik wou ze in de waan latenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet eens foto's van
Uhuhquote:
Je moest tussen de tests 5 minuten rust nemen, maar dat heb ik dus mooi niet gedaan.quote:Recognition score
( if you saw it )Your score: 100% Average score: 92%
This is a measure of your ability to remember the photos you've seen, regardless of the part in which you saw them. From all 24 photos shown in Parts 1 & 2, you recognised: 24 photo(s).
Temporal memory score
( when you saw it )Your score: 87% Average score: 68%
This is a measure of how often you recognised a photo and matched it to the correct part, instead of just remembering which ones you'd seen. From all the photos you recognised, you matched: 21 photo(s) to the correct part.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Mee kotst![]()
![]()
.
Inderdaad behoorlijk laag. Ze kan iig. een beetje rekening houden met je.![]()
Snelquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:37 schreef Christine het volgende:
Wanneer gaan we weer zoenen, miss??? *winkwink*
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:36 schreef MissBliss het volgende:
Oh het moest #523 zijn
En dat plaatje in de OP klopt al helemaal niet
Binnenkortquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Snel![]()
Wanneer kom jij nou eens stappen in Amsterdam?
Als ik wél 5 minuten rust had genomen, had ik natuurlijk bij het onderste gedeelte óók 100% gehad.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:36 schreef Bupatih het volgende:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sleep/tmt/
[..]
Je moest tussen de tests 5 minuten rust nemen, maar dat heb ik dus mooi niet gedaan.![]()
![]()
JA!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Snel![]()
Wanneer kom jij nou eens stappen in Amsterdam?
Tof! Veel plezier!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:38 schreef Dizer het volgende:
Mijn laatste bericht voorlopig. Vanaf vanavond post ik voor een hele week niet. Lekker naar Egypte
Alsof ik je nog nooit uitgenodigd hadquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Binnenkort
Als ik uitgenodigd word
En Diz: fijne vakantie
Wat een rustquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:38 schreef Dizer het volgende:
Mijn laatste bericht voorlopig. Vanaf vanavond post ik voor een hele week niet. Lekker naar Egypte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |