Och, die heb ik al zovaak gekregen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn eeuwige dankbaarheid natuurlijk![]()
Shit, ik hoopte dat dat niet zou opvallen..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, die heb ik al zovaak gekregen...
Dus, nog een keer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Shit, ik hoopte dat dat niet zou opvallen..
Moet ik dan HW maar vragen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus, nog een keer.
Wát schuift het?
Lekken is permban.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Moet ik dan HW maar vragen?
Het is je kans om te patsen met je rechten natuurlijk
Dan moeten jullie er niet over beginnenquote:
Ja, echt he altijd de schuld van anderenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:49 schreef Copycat het volgende:
[dh pauze]
Ik ben nooit dronken.
Behalve dan vorige week zaterdag en twee weken daarvoor, maar dat was de schuld van Stoli
[/dh pauze]
Nee, de rest ga ik hier niet posten. Mijn voorbeeldfunctie moet ik natuurlijk wel een beetje omhoog houdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik was zondag dronken en nu weet ik niet meer waar mn geld gebleven is. Ik had op wonderbaarlijke wijze al 45 euro in mn portemonnee waar ik niks van wist (die ik dus zaterdag -toen ik ook dronken was- kennelijk ergens gepind heb). Maar maandagochtend was dat nog maar 5 euro.
Heb ik ergens betaald?Ben ik het verloren?
Ik weet nog wel dat ik 3,50 euro aan een zwerver gegeven heb, maar de rest is foetsie..
Zo saai verhaal, ga jij nu maar verder Duiveltja![]()
Ga je me nu echt vertellen dat HeatWave jou nooit z'n notes heeft laten zien?quote:
Jawelquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je me nu echt vertellen dat HeatWave jou nooit z'n notes heeft laten zien?
![]()
Inderdaad, reclame op Net5.
Atspul? Wat is 'at'?quote:
Uhm neequote:
Ik ken het ook niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |