Net als Orginial vorig jaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik moet mijn stem op jou maar eens heroverwegen, tactisch gezien.
Hij won nog bijna de meest populaire user awardquote:
voor zover ik weet iig een fan van 't Blokquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:47 schreef Airelle het volgende:
Wie is nuna?
ik wist dat ik het niet hoefde te vragenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens uiteraard
Heb mijn bericht ook maar even ge-edit.
Tsja, ik weet ook niet waar al die stemmen op slaan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
En nog steeds de WZP&MA willen winnen he.
quote:Angelina Jolie Award – Lekkerste user (v) Dizer
Brad Pitt Award – Lekkerste user (m) Airelle
optie 1, uiteraardquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:43 schreef Airelle het volgende:
Of ze vind Dizer zo vrouwelijk of ze vind mij een manwijf OF ze heeft zich gewoon vergist.
Van mij hoef je niks. Met een brad pitt award zou ik ook blij zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
optie 1, uiteraard
maar ik begrijp dat ik even wat moet gaan omdraaien?!
kan ik inkomen....quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:51 schreef Airelle het volgende:
Van mij hoef je niks. Met een brad pitt award zou ik ook blij zijn..
quote:Een van de meest opvallende wijzigingen voor de gebruiker is de mogelijkheid om tabbladen te verslepen om ze te sorteren.
Rellen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:29 schreef babette21 het volgende:
verdomme, zijn er eindelijk rellen in BB, word ik weer gebeld halverwege![]()
![]()
Ik wist dat je het op je zelf ging betrekkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
kan ik inkomen....maar da's vals spelen...
![]()
ik mag ook niet op mezelf stemmen, maar onze familie bestaat uiteraard enkel uit lekkere wijven,
dus kiezen was niet erg moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |