Het was ook niet serieus bedoeld, snap dat danquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die titel hebben we ook al tig keer gehad, ofzo.!
Kan er niet een nieuwe, leukere tournament-TT verzonnen worden?
Hela. Ik snap jou toch nooit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus bedoeld, snap dat dan.
quote:Ja we hebben 'um al te vaak gehad... vandaar ook.
hm oke.... second bestquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:00 schreef mark_03 het volgende:
Pff, ik heb op je zusje gestemd. Dus het blijft in de familie
.
ik ben je niet vergeten, awards waren gewoon op
Nee!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Krijgt de winner van de awards ook een Tagje?
hebben jullie [de ER'ers] ook zo'n rare mail gehad?quote:Hee babette21,
Even een raar mailtje maar.
Expeditie Robinson is niet live.
Ik vond je e-mail via forum.fok.nl.
Expeditie robinson live discussie.
Ik wilde even een alarmbelletje doen rinkelen.
Kon zo gauw geen ander e-mail adres vinden.
En kreeg geen toegang tot het forum.
Gegroet
Matheus
Nee ... zijn d'r nog kaarten dan? Kan het altijd even in de groep gooienquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm oke.... second best
en volgend jaar gaan we elkaar gewoon nomineren voor de eh... Huub v/d Lubbe Award ofzo?!
ga je trouwens ook op 3 feb. naar De Dijk in Ahoy???
Naja zegquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee!
Een speciale avatar kun je krijgen.
Eindelijk is ze stilquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:38 schreef babette21 het volgende:
hi allen..... de Awards beginnen hun vruchten af te werpen:
[..]
my god
Hij wordt toch wel behoorlijk gewaardeerd, niet?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:20 schreef Bupatih het volgende:
Theo Maassen wordt onderschat.
Dat wilde ik even kwijt..
Volgend jaar ga ik voor de Theo Maassen awardquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:20 schreef Bupatih het volgende:
Theo Maassen wordt onderschat.
Dat wilde ik even kwijt..
Wat bedoel je daarmeequote:
... en kan ze dus niet meer off-topicquote:
overgewaardeerd zelfs [vind ik dan he.... hij krijgt iig echt geen aandacht tekort hoor]quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:25 schreef Airelle het volgende:
Hij wordt toch wel behoorlijk gewaardeerd, niet?
En het gaat altijd over Joyce en Marnix. En dikke kans dat ze ook nu weer op Copycat of mij gaat reagerenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
... en kan ze dus niet meer off-topic![]()
-knip-
Dat is mijn vies-gluiperig-mannetje-dat-van-plan-is-om-Airelle-morgen-op-te-wachten-na-school-quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Die gebruik je normaal bijna nooit
.
Ja, maar niet genoeg!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hij wordt toch wel behoorlijk gewaardeerd, niet?
Dude, nou heb je het verklaptquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is mijn vies-gluiperig-mannetje-dat-van-plan-is-om-Airelle-morgen-op-te-wachten-na-school-
om-haar-daarna-mee-te-lokken-naar-zijn-huis-smiley.
Pedo!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is mijn vies-gluiperig-mannetje-dat-van-plan-is-om-Airelle-morgen-op-te-wachten-na-school-
om-haar-daarna-mee-te-lokken-naar-zijn-huis-smiley.
Oh ja!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, nou heb je het verklapt. Daar trapt Airelle never nooit meer in
.
Kut, je hebt me doorquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja!!
Hela!Wat doet die knipoog daar?
Je probeert me toch niet naar je huis te lokken, hè?![]()
Ricky M.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:41 schreef pberends het volgende:
Wie heeft er zin in een gele straal?
Het was maar een grapjequote:Op zondag 27 november 2005 21:59 schreef Airelle het volgende:
MY VOTES ARE...
Speciaal voor Zeursational een stukje DUIDELIJKER dit maal!.
haha heb je er al 'n excelbestandje van gemaakt??quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:44 schreef Svensational het volgende:
5-4 in de strijd om de Chris Zegers-award
Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
overgewaardeerd zelfs [vind ik dan he.... hij krijgt iig echt geen aandacht tekort hoor]
Wie is nuna?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was maar een grapje.
PS. Ik ken die hele Nuna niet
Ik ben het helemaal met je eens uiteraardquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
te lang opkroppen is ook niet goed
maar nu is 't klaartijd voor 't aanrecht....
![]()
Ja, dat had ik dus ookquote:
Nee, maar het viel me wel op dat ik veel stemmen kreeg. Drie die ik trouwens absoluut niet verwacht hadquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha heb je er al 'n excelbestandje van gemaakt??
Stille aanbidsterquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook. Maar zij vindt mij de leukste user van SHO
.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:49 schreef Airelle het volgende:
En nog eens wat! Ik snapte heus wel dat je niet bloedserieus was, zodoende was ik dat ook niet.
Woordgrapjes waren nooit mijn ding ja! Ik ben beter in sarcasmequote:Op dinsdag 29 november 2005 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Leuk gevonden trouwens, zeursational.
Ik ben denk ik té goed in sarcasme. Want het was niet sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Woordgrapjes waren nooit mijn ding ja! Ik ben beter in sarcasmedenk ik dan
.
En nog steeds de WZP&MA willen winnen hequote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben denk ik té goed in sarcasme. Want het was niet sarcastisch bedoeld.
Ik moet mijn stem op jou maar eens heroverwegen, tactisch gezienquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook. Maar zij vindt mij de leukste user van SHO
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |