Hey, doe es niet zo negatief over mijn aanstaandequote:Op dinsdag 29 november 2005 13:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ArminMuse
heeft trouwens ook Feeling Good gecovered.
Ik ben geen fan van de muziek van jouw aanstaandequote:Op dinsdag 29 november 2005 13:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey, doe es niet zo negatief over mijn aanstaande
Michael Bublé heeft ook een supergoed duet met Laura Pausini
Het is niet eens typische Laura Pausini-muziek.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van de muziek van jouw aanstaande![]()
En ik vind de Laura Pausini-categorie nou ook niet fantastisch.
Oh okquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is niet eens typische Laura Pausini-muziek.
En die muziek maakt niet uit, hij is wel leuk
Ja ik ook, maar ik trouw niet met hem om zijn muziek, maar omdattie zo leuk isquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ok
Ja, noem me gek maar ik draai meestal muziek vanwege de muziek![]()
ik doe het altijd met tabellenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:39 schreef bar_rel het volgende:
Dat doe je toch gewoon zo:
Hoofstuk 1: blz 3
Hoofstuk 2: Blz 5
Tenminste zo doe ik het altijd![]()
Ik had je net genomineerd voor 'meest gemiste user'quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:27 schreef niksan het volgende:
Dag dames
Kunnen jullie mij vertellen hoe ik een inhoudsopgave kan maken in Word2003?
Ik snap niets van de "Help"
Oh en hoe doe ik dat ±`'=quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:57 schreef Christine het volgende:
dan moet je een ander talenpakket instellen voor je toetsenbord
geen idee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh en hoe doe ik dat ±`'=
Zie die tekens dat hoort dit te zijn:?
Sterf!quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:19 schreef LeBeau het volgende:
Bublé spreek je volgens mij uit als Bu, dat zegt genoeg denk ik.
Verder ken ik net als MissB die hele vent niet.
Ctrl+Shift.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:55 schreef bar_rel het volgende:
Nu we toch bezig zijn over computers enzo
Mijn toetsenbord is raar.
Als ik een vraagteken wil maken komt er een =. En dat is voor al me toetsen zoals "": _=_-. Bij elke komt een andere die ik wil.
Hoi damequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:27 schreef niksan het volgende:
Dag dames
Kunnen jullie mij vertellen hoe ik een inhoudsopgave kan maken in Word2003?
Ik snap niets van de "Help"
Wat zij dus zegt!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had je net genomineerd voor 'meest gemiste user'.
Ja ik weet het. Maar ik moet dat elke keer doen als ik wil inloggen op me email, inloggen op fok, als ik wil loggen op webmail van school, als ik op fok me username moet doen en emoticons moet doen. Beetje irritantquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ctrl+Shift.
Voor de zoveelste keer.
Als je gewoon één keer de Control+Shift-toest indrukt, dan moet 'ie het voor de rest van de tijd (dat je pc aanstaat) doen, hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ik moet dat elke keer doen als ik wil inloggen op me email, inloggen op fok, als ik wil loggen op webmail van school, als ik op fok me username moet doen en emoticons moet doen. Beetje irritant
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had je net genomineerd voor 'meest gemiste user'.
Maar uhhh... Word, wil je via de 'officiele' weg of gewoon heel makkelijk tabben?.
Ik kon "Index en inhoudsopgave" niet vinden in "Invoegen".quote:
Ik ging er dan ook vanuit dat die menu's enzo wel hetzelfde zouden zijn bij 2003, XP e.d.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:57 schreef niksan het volgende:
Bedankt voor de tips (alhoewel ze niet voor Word2003 zijn)
Dat is dus niet zoquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ging er dan ook vanuit dat die menu's enzo wel hetzelfde zouden zijn bij 2003, XP e.d.
Dát had ik al door.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dát had ik al door.
Maar...wat is dan precies het nut van zo'n supertoffe automatisch ingevoegde inhoudsopgave?
!
Ik doe het namelijk ook altijd zoals bar_rel het doet.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
Utrecht-speler Di Tomasso (26) overleden [afbeelding]
Wow.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:20 schreef niksan het volgende:
[..]
[afbeelding]Het is makkelijk
[afbeelding]Het ziet er overzichtelijk uit
[afbeelding]Wanneer je nog iets veranderd in je verslag dat je je hele inhoudsopgave niet hoeft aan te passen
Erg handig dus
Zal vast komen door mijn lange afwezigheid hierquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al is 'veranderd' hier gewoon nog altijd met een 't'![]()
![]()
(In die link is de naam verkeerd geschreven) Ben vanmiddag nog effe bij het stadion langsgeweestquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
Utrecht-speler Di Tomasso (26) overleden [afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:41 schreef Christine het volgende:
Oh, Dada, wil je me even mailen???? Ik ben je email adres kwijt sinds mijn pc dood is
Zal ik doen. Effe kijken of mijn oude e mail niet verlopen is, anders ben ik jouw e mail ook kwijt.quote:
Oke schatquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Zal ik doen. Effe kijken of mijn oude e mail niet verlopen is, anders ben ik jouw e mail ook kwijt.
Nou, doe daar dan wat aan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:30 schreef niksan het volgende:
[..]
Zal vast komen door mijn lange afwezigheid hier![]()
my godquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:21 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Maar verders zeg ik maar niks, mag van Babette men mond niet meer opentrekken.
Heb een mailtje gestuurd naar je mazooka adres (weet niet of je die nog gebruikt).quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:36 schreef Dada het volgende:
Zal ik doen. Effe kijken of mijn oude e mail niet verlopen is, anders ben ik jouw e mail ook kwijt.
Erg treurig.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:30 schreef Dada het volgende:
[..]
(In die link is de naam verkeerd geschreven) Ben vanmiddag nog effe bij het stadion langsgeweestTreurig. Ben je 26, in de bloei van je leven, een kind (2de op komst volgens de geruchten) en een vrouw, succesvolle carriere in de sport, kortom alles gaat prima. En dan ben je dood. Gelukkig heeft hij niet geleden en had hij er geen weet van (dus geen verdriet). Rust in vrede David di Tommaso.
En straks een verjaardag....het houdt niet op
Ja, ik zag het al.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:38 schreef babette21 het volgende:
hi allen..... de Awards beginnen hun vruchten af te werpen:
[..]
my god
Hij niet nee, z'n vrouw des te meerquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:30 schreef Dada het volgende:
[..]
(In die link is de naam verkeerd geschreven) Ben vanmiddag nog effe bij het stadion langsgeweestTreurig. Ben je 26, in de bloei van je leven, een kind (2de op komst volgens de geruchten) en een vrouw, succesvolle carriere in de sport, kortom alles gaat prima. En dan ben je dood. Gelukkig heeft hij niet geleden en had hij er geen weet van (dus geen verdriet). Rust in vrede David di Tommaso.
En straks een verjaardag....het houdt niet op
met gezelligheid vallen geen Awards te verdienen....quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:41 schreef Bupatih het volgende:
Ja, ik zag het al.!
"Net of jij zo gezellig bent"
ah Mark, ik heb nog aan je gedacht hoor, maar de Awards waren op......quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:46 schreef mark_03 het volgende:
Ja, zoals ik(volgend jaar ga ik voor de meest ondergewaardeerde user award
)
Pff, ik heb op je zusje gestemdquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
met gezelligheid vallen geen Awards te verdienen....
en alsof mijn irritaties daar ook maar iets mee te maken hebben....
[..]
ah Mark, ik heb nog aan je gedacht hoor, maar de Awards waren op......
je weet toch dat je mijn Nederpop [en-ga-je-me-douchen] vriendje bent
maar wacht even: jij hebt míj ook vergeten!!lamzak
![]()
![]()
... part IIquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:57 schreef Airelle het volgende:
Volgende TT: In de ban van het tournament....
Die titel hebben we ook al tig keer gehad, ofzo.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:57 schreef Airelle het volgende:
Volgende TT: In de ban van het tournament....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |