WTFquote:Op dinsdag 29 november 2005 07:12 schreef Zhenar het volgende:Mornin'!
Ik ben niet eens de eerste!
Sven
![]()
Ik bedoel:quote:Op dinsdag 29 november 2005 07:23 schreef Dada het volgende:
Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven
Pardon? Tot 10 uur??? Vanwaar dat?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:05 schreef PeRi het volgende:Ik ben ook alleen maar vrij omdat ik gister tot 22uur avondcollege gevolgd heb hoor
Avondcollege voor deeltijdstudenten. Maar het zijn dezelfde vakken wat ik vandaag zou hebben. Ik heb sowieso maandag tot 5uur les en de avondcolleges beginnen om 18:30 - 22:00 uur.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pardon? Tot 10 uur??? Vanwaar dat?
Ah op die manier. Ik wist niet dat je deeltijd wasquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Avondcollege voor deeltijdstudenten. Maar het zijn dezelfde vakken wat ik vandaag zou hebben. Ik heb sowieso maandag tot 5uur les en de avondcolleges beginnen om 18:30 - 22:00 uur.
Aangezien Leiden voor mij toch een stukkie reizen is, blij ik maandagavond altijd daar en volg de avondcolleges en dan ben ik dinsdags vrij dit semester. Ik heb ook wat vrienden tussen de deeltijders zitten, dus dat is altijd erg gezellig.
Ik ben geen deeltijd, maar voltijd. Ik pik alleen hun colleges (zijn toch hetzelfde) mee zodat ik vrij benquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik wist niet dat je deeltijd was. Maar in dit geval snap ik het dan wel.
Lezen is ook een vak, Evelien!quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben geen deeltijd, maar voltijd. Ik pik alleen hun colleges (zijn toch hetzelfde) mee zodat ik vrij ben
Dat kost een hoop centjesquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:16 schreef PeRi het volgende:
Ik heb gister alleen wel mn laatste metro gemist. Mn trein had vertraging en dan ben ik dus de lul. Moest met een taxi vanaf het station naar huis.
Naja het was 8 euro. Station is wel dichtbij, maar ik ga dus echt niet in mn uppie onder bomen lopen om 12uur snachts.quote:
Ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Naja het was 8 euro. Station is wel dichtbij, maar ik ga dus echt niet in mn uppie onder bomen lopen om 12uur snachts.![]()
Dat is de titel van de dvd van Michael Bubléquote:Op maandag 28 november 2005 22:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
SPOT NIET MET WOW!!!!!![]()
B*E*D
![]()
Doet me denken aanCaught in the Act
![]()
http://www.webwereld.nl/articles/14649quote:Peter R. de Vries kan erover meepraten. "Ik heb zelf twee kinderen die op de middelbare school zitten. Toen ik werd gevraagd voor deze campagne, heb ik eens op hun computer gekeken. Daar bleken ook programma's zonder licentie op te staan. Toen ik ze daar op aansprak, keken ze me verbaasd aan. 'Mag dat dan niet?'"
Wat is een licentie?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:44 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.webwereld.nl/articles/14649
Hebben jullie wel alles gelicensieerd, Kinders?![]()
Oke Tom, jij hebt tóch geen smaakquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Michael Bublé is een vieze slijmbal met een suffe stem en suffe liedjes en hij covert. Nina Simone.
. en dat mag alleen als je
. Jeff Buckley.
. heet.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:39 schreef MissBliss het volgende:
Alleen vanwege de naar Bublé heb ik al mn twijfels eigenlijk
Okequote:
Ook Jeff Buckley is overschat. Voor de rest heeft Tom_Tom- uiteraard een uitmuntende muzieksmaakquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Michael Bublé is een vieze slijmbal met een suffe stem en suffe liedjes en hij covert. Nina Simone.
. en dat mag alleen als je
. Jeff Buckley.
. heet.
Jeff Buckley is god!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:12 schreef Litpho het volgende:
Ook Jeff Buckley is overschat. Voor de rest heeft Tom_Tom- uiteraard een uitmuntende muzieksmaak.
quote:
Nee, je zegt: "Maikol boeblee" dus dat is een non-argumentquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:19 schreef LeBeau het volgende:
Bublé spreek je volgens mij uit als Bu, dat zegt genoeg denk ik.
Verder ken ik net als MissB die hele vent niet.
Ja, nu word ik wel benieuwdquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, je zegt: "Maikol boeblee" dus dat is een non-argument
Hij is gewoon supergoed
Miss, kom anders de DVD eens kijken![]()
Ja van Nina Simone en daar is Tomtom zo boos overquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:31 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb net op de site van Michael Bublé gekeken, en ik vind "Feeling Good" wel lekker klinken. Is dat een cover? Komt me zo bekend voor, maar ik kan hem niet plaatsen...
Arminquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |