Ja, ik luister Fok!Radioquote:Op maandag 28 november 2005 21:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JA HALLO, het begint nu pas hoor.![]()
Was eerst een half uur herhaling.
![]()
John!!!!!
!
Weet ik tochquote:Op maandag 28 november 2005 21:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zei ik ja
En ik heb al lang sorry gezegd![]()
"Als je niet met passie leeft, kun je beter niet leven" is iets waarvan ik zou willen dat ik het altijd zou zeggen.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 21:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik luister Fok!Radio
En ik werd genoemd door Yvonne ja
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 november 2005 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik toch
Ik had het je meteen al vergeven, hoor.
OMG da's het liefste dat iemand ooit voor me gedaan heeftquote:Op maandag 28 november 2005 21:03 schreef Zhenar het volgende:
Elke keer dat ik vanavond eensmiley post, is 'ie voor
jou
eh... je snapt wat ik bedoel
Zo ben ik.quote:Op maandag 28 november 2005 21:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG da's het liefste dat iemand ooit voor me gedaan heeft
Hey Airry!quote:
Die kende ik niet, misschien een vertaling van een Engelse uitspraak?quote:Op maandag 28 november 2005 21:08 schreef Zhenar het volgende:
"Als je niet met passie leeft, kun je beter niet leven" is iets waarvan ik zou willen dat ik het altijd zou zeggen.![]()
Héquote:
Nee, mijn eerdere opmerking "mors met de bonen!" was een vertaling vanuit het Engels. Dit was gewoon een bedenksel om quasi-wijs over te komen.quote:Op maandag 28 november 2005 21:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Die kende ik niet, misschien een vertaling van een Engelse uitspraak?De enige die mij te binnen schiet is: "Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd".
Hey Zenniequote:Op maandag 28 november 2005 21:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hey Airry!! Hoe was het in Grunn en, belangrijker nog, waar heb je gegeten?!
![]()
Is ze nu alweer naar Grunn geweest?quote:Op maandag 28 november 2005 21:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hey Airry!! Hoe was het in Grunn en, belangrijker nog, waar heb je gegeten?!
![]()
Ongelooflijk goed livequote:
Pas drie keer ofzo (in de afgelopen maanden dan he). In mijn leven ben ik er al veel vaker geweestquote:Op maandag 28 november 2005 21:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is ze nu alweer naar Grunn geweest?![]()
C'est du pain! Daar werkt een (oud-)huisgenootje van mij!quote:Op maandag 28 november 2005 21:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hey Zennie. Dat was vorige week donderdag
. Nou ik moet zeggen: het was prima georganiseerd (heb het nu over het proefstuderen he) heel veel zinvolle dingen gehoord en gedaan. Ze hebben me echt enthausiast gemaakt voor de Rechtenstudie
. Proefrechtbank gedaan enzo
.
Het eten tjah... het schema liep niet helemaal goed (en we moesten allebei werken) dus konden we helaas niet meer naar een restaurant. We hebben heel ordinair een broodje filet americain gegeten bij C'est du pain. Maar ik ga over een paar weken weer en dan ga ik naar die mexicaan
.
Vond ik ook. Wat vond je van de monologen? (alhoewel het waren er dacht ik maar twee) Er zat passie in (daar is dat woord weerquote:Op maandag 28 november 2005 21:39 schreef Airelle het volgende:
Ongelooflijk goed live. Echt hele mooie stem en ze weet het publiek goed mee te krijgen. Soort theather-stukje wat ze opvoert (ze speelt het liedje
). Echt heel knap en leuk
.
Nadat ie vroeger de meisjes van Wow met z’n pik doorboorde roert ie nu met z’n bezopen pik door de eendenpatéquote:Op maandag 28 november 2005 21:41 schreef Zhenar het volgende:
C'est du pain! Daar werkt een (oud-)huisgenootje van mij!
Daar heb je dacht ik ook een vrouw-uitbuitend-tijdschrift van...quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 21:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Nadat ie vroeger de meisjes van Wow met z’n pik doorboorde roert ie nu met z’n bezopen pik door de eendenpaté![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 21:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Daar heb je dacht ik ook een vrouw-uitbuitend-tijdschrift van...Passie misbruik
OMG ik kan me niet herinneren ooit een grotere hekel aan een bandje te hebben gehad....quote:
SPOT NIET MET WOW!!!!!quote:Op maandag 28 november 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG ik kan me niet herinneren ooit een grotere hekel aan een bandje te hebben gehad....
vergeleken Wow, was B*E*D goed
in CITA zat wél een ernstig mooie jongen....quote:
Ik weet alleen dat 1 van die jongens de buurjongen was van mijn tante. En die was/is homo.quote:Op maandag 28 november 2005 22:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
in CITA zat wél een ernstig mooie jongen....Lee
maar ik kan me geen enkel liedje van ze herinneren
Ik vond het wel apart. Zo ineens in het Nederlands. Maar ze blijft wel boeienquote:Op maandag 28 november 2005 21:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Vond ik ook. Wat vond je van de monologen? (alhoewel het waren er dacht ik maar twee) Er zat passie in (daar is dat woord weer) maar de enige manier waarop het me raakte was dat ik dacht "gek wijf
"
Maar inderdaad ze is live echt geweldig.
dat zou een volkomen logische en door beide partijen te accepteren uitslag zijn.....quote:Op maandag 28 november 2005 22:31 schreef Zhenar het volgende:
Die BM-A gaat heus wel naar jou hoor.
GJD is voor mij!![]()
Come on, ik heb nog maar 1 stem! En jij al 4 ofzo!quote:Op maandag 28 november 2005 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zou een volkomen logische en door beide partijen te accepteren uitslag zijn.....
maar ik zie het nog niet gebeuren
heb ik er al 4?!? wowquote:Op maandag 28 november 2005 22:41 schreef Zhenar het volgende:
Come on, ik heb nog maar 1 stem! En jij al 4 ofzo!
Pin me d'r niet op vast hè.quote:Op maandag 28 november 2005 22:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik er al 4?!? wow
ik dacht dat ze vrijwel allemaal naar jou gingen, maar ja, de GJD en de BM zitten onder elkaar,
dus ik zal wel een beetje scheel kijken af en toe.....
ik heb uberhaupt nu al meer stemmen dan vorig jaar in totaalquote:Op maandag 28 november 2005 22:49 schreef Zhenar het volgende:
Pin me d'r niet op vast hè.Maar je hebt in ieder geval wel meer. Momenteel.
nee niet tot zo, ik ga zo pitten.....quote:Op maandag 28 november 2005 22:50 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga nog maar eens wat cartoons kijken (FG, AD en Simpsons zijn weer binnen!)
Heb toch iets teveel cappuchino gedronken vandaag.![]()
Tot zo!![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 28 november 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee niet tot zo, ik ga zo pitten.....
adieu, 't was gezellig
[SC] Blue Room #2 loopt als een trein!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:21 schreef PeRi het volgende:
BVO, Zhenar, Sven en Tom.
Hebben jullie ook die mail gehad van Charmed_Angel?
quote:# Hans Kraaij jr Award – Meest irritante user Sventastic
quote:# Tommyknocker84 Award – Grootste Idols fanaat Ikzelf natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |