echt een superactie vind ik ditquote:Op maandag 28 november 2005 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep ik heb een aantal van jullie gemaild.
Zouden jullie z.s.m. aan mij door willen geven of jullie willen of niet? Je kan je naam en adres ook naar Charmed_angel@hetnet.nl mailen!
Bedank Mark maar in dit topic. Hij leest regelmatig mee!quote:Op maandag 28 november 2005 19:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
echt een superactie vind ik dit![]()
ik heb je dan ook gemaild, heb je m gehad? hij haperde nogal
Zo duur om naar Hsum te komen? :Squote:Op maandag 28 november 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik ga iig niet. Dat kost me veel teveel geld.
waar woon je danquote:Op maandag 28 november 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik ga iig niet. Dat kost me veel teveel geld.
Heen en terug kost me bijna 20 euro. En met de feestdagen voor de boeg kan ik dat ff niet missen nee.quote:Op maandag 28 november 2005 19:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo duur om naar Hsum te komen? :S
Niemand met OV etc die met je meekan reizen?quote:Op maandag 28 november 2005 19:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heen en terug kost me bijna 20 euro. En met de feestdagen voor de boeg kan ik dat ff niet missen nee.
Ik heb zelf OV, dit is al met korting erafquote:Op maandag 28 november 2005 19:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niemand met OV etc die met je meekan reizen?
Jammer Sven!quote:Op maandag 28 november 2005 19:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb zelf OV, dit is al met korting eraf.
Ik ben de afgeloopen anderhalve maand al niet uitgeweest, nu ik weer stufi heb wil ik juist weer eens lekker een biertje pakkenquote:Op maandag 28 november 2005 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Paar biertjes minder open trekken de komende weken, dan moet het toch lukken?
dat red je tocj. \station is 5 a 7 minuten lopen. Dan ga je na de show weg en kijk je de resultshow nietquote:Op maandag 28 november 2005 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
He verdorie, de laatste trein terug vertrekt om 22:36.![]()
Sommige mensen maken gebruik van het IRC-kanaal van IDO.quote:Op maandag 28 november 2005 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij durft niet te zeggen dat hij uit Hoogeveen komt.
Nieuwerwets juist. Er zijn alleen veel te weinig mensen.quote:
Ik heb geen mail gehadquote:Op maandag 28 november 2005 16:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Svensational, Tom_Tom- ,PeRi ,-Vaduz-, sbientje , Dizer en pberends zijn gemaild iig.. heb jij nog echte IDO diehards die ik mis in rijtje?
Charmed_angels's mail adres staat in t topic..ik had fok@dizer.nl doorgegeven!quote:
Heb niks ontvangenquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Charmed_angels's mail adres staat in t topic..ik had fok@dizer.nl doorgegeven!
donequote:Op dinsdag 29 november 2005 00:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Charmed_angel@hetnet.nl
Mail haar ff zsm
quote:
naja, dan vanavond de herhaling maar even opnemenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen idee Timmai, al hebben ze alle audities er ook niet allemaal opgezet.
Rustig dagje geweest hier overigens.
Ik kan ook niet. Moet werken en zoquote:Op woensdag 30 november 2005 12:46 schreef BVO het volgende:
Ik kan helaas niet.
Nou ja, ik zal op het publiek letten.
Zeg dat eens tegen mijn universiteit, die op zaterdagmiddag een tentamen plantquote:
Toch?quote:Op woensdag 30 november 2005 12:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen mijn universiteit, die op zaterdagmiddag een tentamen plant.
Ik had best graag gewild, al was het alleen al om Floortje Rafaella!!!!!!.
Floortje is mijn nummer 2quote:Op woensdag 30 november 2005 12:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toch?
Ennuh Zaterdag een tentamen? WTF!![]()
De Erasmus is gaaf heurquote:Op woensdag 30 november 2005 12:53 schreef PeRi het volgende:
OP ZATERDAG?![]()
Kan je daar niet tegen protesteren ofzo? Wat is dat nu weer voor iets belachelijks. Easmus weer heh.
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Sbientje toch ook dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |