Nee, officieel heb jij gewonnen, maar officieus voel ik me ook een klein beetje winnaarquote:Op zondag 27 november 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waren daar regels voor? Ik was er al bang voor dat je hier een keer mee zou komen...![]()
En Sbientje, je hebt het flink te pakken he.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Vliefd zijn is altijd leuk, maakt niet uit hoe kansloos.
wie s dat dan?quote:Op zondag 27 november 2005 22:34 schreef sbientje het volgende:
ja, voor een mooiere jongen!
ja ik dacht ff dat ie m herkend had, die bvo! maar nee, hij had gewoon gespiekt!quote:
Jij bent goed bezig.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
BVO, waar is je originalteit m.b.t topictitels van kandidaten?
ach dat komt vanzelf in de loop van de tijd...quote:
Jammer..quote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef Zhenar het volgende:
Wel tof!!! Maar ik heb dus al wat afgesproken!![]()
Bovendien verwacht ik deze week familieuitbreiding en moet ik voortdurend telefonisch bereikbaar zijn en tevens beschikbaar zijn om naar het AZU te kunnen reizen, dus in een studio bij live-opnamen zitten is dan eigenlijk niet mogelijk.
charmed_angel heeft contact met diegene die over de kaartjes gaat.. ik geef t alleen maar door.quote:Op maandag 28 november 2005 16:47 schreef BVO het volgende:
Globe, Cee, Insomaniac, LeBeau, Tania18, Shining_Star.
Hoeveel kaartjes heb je??
Tofquote:
Yep ik heb een aantal van jullie gemaild.quote:Op maandag 28 november 2005 16:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
charmed_angel (een vriendin van mij) kent de producent van Idols en die heeft wat kaarten over voor de worksop a.s. zaterdag. Speciaal voor de DieHard Idols Fokkers !
Svensational, Tom_Tom- ,PeRi ,-Vaduz-, sbientje zijn al gemaild.
BVO en Zhenar..contact mij ff via de mail
Ik ga duhquote:Op maandag 28 november 2005 16:42 schreef BVO het volgende:
Aanstaande zaterdag?Ik heb een tentamen dan
(Ja, je leest het goed, zaterdagnamiddag/-avond heb ik een tentamen
).
Welke FOKkers gaan er nog meer?? Ik wil ook.
ok jou mail lees ik morgen... ik wil morgenochtend de namen en adressen doormailen. Om hoeveel kaartjes gaat weet ik niet. Diegene die als eerste mailt, komt bovenaan de lijst..... etc.quote:
ik was niet van de winegums.... dat was sammy.... en die gaat nietquote:Op maandag 28 november 2005 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ook
Miran neem je weer Winegums mee?
Wat neem jij dan mee?quote:Op maandag 28 november 2005 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was niet van de winegums.... dat was sammy.... en die gaat niet![]()
Yepz dat zijn bekende namen thx BVOquote:Op maandag 28 november 2005 16:47 schreef BVO het volgende:
Globe, Cee, Insomaniac, LeBeau, Tania18, Shining_Star.
Hans was Popstars toch? Nou jah misschien issie wel ook bij Idols.............quote:Op maandag 28 november 2005 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat neem jij dan mee?
Zou HANS er ook weer zijn? Ik hoop dat Jacco er is
Jacco is publieksopwarmer bij Idols en Hans was de kale securityquote:Op maandag 28 november 2005 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hans was Popstars toch? Nou jah misschien issie wel ook bij Idols.............
Wie was Jacco ook alweer..... help mijn geheugen laat mij in de steek
Ik neem pepernoten mee.....![]()
owjah! Nu ik weet weer..... ja hans ken iknog wel, tijdens de finale van popstars waren sam en ik hem heeeeeeeeeeeeel erg dankbaar!quote:Op maandag 28 november 2005 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jacco is publieksopwarmer bij Idols en Hans was de kale security
Pepernoten is ook goed haha..btw Sam wil Huib ..dus duim ff mee dat die dr is zaterdag
Wie???quote:
Charmed Angelquote:
Ga je of nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |