Ja, dat stond er ook altijd bijquote:Op maandag 28 november 2005 18:42 schreef babette21 het volgende:
en 't is geen grap
in dit geval ben ik zowaar 's serieus....quote:Op maandag 28 november 2005 18:46 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat stond er ook altijd bij.
Als er nu niemand is, ga ik tegen mezelf lullen, hoor!quote:Op maandag 28 november 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
Dus...
quote:Op maandag 28 november 2005 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk, hier doe ik het allemaal voor..
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iets meer achtergrond-info zou leuk zijn. Waar ben je ze tegengekomen, bijvoorbeeld?
quote:Op maandag 28 november 2005 19:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat raadsel stond laatst in de Donald Duck.![]()
![]()
Kun je nagaan van wat voor niveau het is.quote:Op maandag 28 november 2005 19:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat raadsel stond laatst in de Donald Duck.![]()
![]()
Die uit de DD is nog lastiger te zien ook.quote:Op maandag 28 november 2005 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je nagaan van wat voor niveau het is..
Het zou leuker zijn als ze bij 'B' en 'C' twee totaal andere symbolen hadden gedaan.quote:Op maandag 28 november 2005 20:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die uit de DD is nog lastiger te zien ook.
[afbeelding]
quote:
Het zou nog leuker zijn als het een echte (moeilijke) cijferreeks was.quote:Op maandag 28 november 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als ze bij 'B' en 'C' twee totaal andere symbolen hadden gedaan.![]()
It's a dirty job, but someone's gotta do it.quote:Op maandag 28 november 2005 20:15 schreef babette21 het volgende:
Zhenar is bezig met de grote SHO Awards Promo Tour?!
... wat wij natuurlijk allemaal toejuichen
quote:Op maandag 28 november 2005 20:38 schreef MissBliss het volgende:
Bupa doet het met Moemoe/Mumu/whatever?
quote:Op maandag 28 november 2005 20:38 schreef MissBliss het volgende:
Bupa doet het met Moemoe/Mumu/whatever?
Wist jij het al?!?!?!?quote:
Die klopt altijdquote:
Ik heb 5x in haar fotoboek gepost!quote:
Ik weet trouwens nog wel dat je een keer boos op mij werd naar aanleiding van Boe's lijst?!quote:
Hij werd ook meerdere malen genoemd op FOK!radio.quote:Op maandag 28 november 2005 20:53 schreef Zhenar het volgende:
Wauw Buup! Je EQ (Erotisch Quotiënt) is zojuist met 30 punten gestegen!(plus 10 extra punten voor de geile pompslet die je in het Katja topic postte)
quote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij werd ook meerdere malen genoemd op FOK!radio.
Och...ik raak er aan gewend...quote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij werd ook meerdere malen genoemd op FOK!radio.
Pure jaloeziequote:Op maandag 28 november 2005 20:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat is alleen maar super tof. Niet geil.
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
morgen is de dag des oordeels voor m'n kat, hoor ik net.......
tyfuszooi................
Ja, das waarquote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet trouwens nog wel dat je een keer boos op mij werd naar aanleiding van Boe's lijst?!!
En niet eerst checken bij mij, nee, eerst Boe geloven natuurlijk!
[/Trauma]
dank je....quote:
De beschuldiging klopte dus niet!quote:Op maandag 28 november 2005 20:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, das waar
Maar het klopte welwat er op die lijst stond dan, niet de beschuldiging..
Sterktequote:Op maandag 28 november 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
morgen is de dag des oordeels voor m'n kat, hoor ik net.......
tyfuszooi................
GEEN SPOILERS AUBquote:Op maandag 28 november 2005 21:00 schreef babette21 het volgende:
kusje voor Sven, kusje voor Buup.....
en nu ga ik John verrot schelden....................
Goede methode!quote:Op maandag 28 november 2005 21:00 schreef babette21 het volgende:
kusje voor Sven, kusje voor Buup.....
en nu ga ik John verrot schelden....................
JA HALLO, het begint nu pas hoor.quote:
Dat zei ik jaquote:Op maandag 28 november 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De beschuldiging klopte dus niet!Boehoehoehoe
Wat ben jij toch hartstochtelijkquote:Op maandag 28 november 2005 21:04 schreef Zhenar het volgende:
JA HALLO, het begint nu pas hoor.![]()
Was eerst een half uur herhaling.
![]()
John!!!!!
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |