Oh, wacht...het is een topic voor Duiveltja en die houdt toch niet van mooie OP's.quote:Op maandag 28 november 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Sven is jaloers.
Ofzo.
Anyway, een felicitatietopic mag wel een leukere OP.!
Het was niet als een compliment bedoeld!quote:Op maandag 28 november 2005 16:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]Nederlandse Dr. Phil
Bedankt hee!
![]()
Nou, neem maar van mij aan: het spel hier staat geheel los van de waarheid.quote:Ik wil overigens best erkennen dat je het heel goed speelt. Maar een spel hoeft niet geheel los te staan van de waarheid. Sterker nog: de 'rol' die je aanneemt in een spel zegt vaak wat over jezelf, of je verlangens.
Waarom denk je dat ik zoveel stemmen voor de meest cynische user heb?
Jaloers waaropquote:Op maandag 28 november 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Sven is jaloers.
Ofzo.
Anyway, een felicitatietopic mag wel een leukere OP.!
En die is niet eens een nieuwkomerquote:Op maandag 28 november 2005 16:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Een stem van Sven.![]()
Maar Copycat gaat er met mijn Chico-award vandoor.![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 16:23 schreef Zhenar het volgende:
voor CDP?)
Ja. Het is allemaal niet eerlijk.quote:Op maandag 28 november 2005 16:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
En die is niet eens een nieuwkomer.
Bupie moet gewoon niet zo zeuren.quote:Op maandag 28 november 2005 16:27 schreef Zhenar het volgende:
Maar Buup! Bupie! Bupa!?!?!?Je vindt jezelf toch wel grappig?!!?!??!? Of vind je jezelf eigenlijk maar een suffe drol?
![]()
Jezelf grappig vinden staat niet gelijk aan arrogantie.quote:Op maandag 28 november 2005 16:27 schreef Zhenar het volgende:
Maar Buup! Bupie! Bupa!?!?!?Je vindt jezelf toch wel grappig?!!?!??!? Of vind je jezelf eigenlijk maar een suffe drol?
![]()
Ik zeur dan ook niet.quote:Op maandag 28 november 2005 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupie moet gewoon niet zo zeuren.
Wie de FOK! is Chico?quote:Op maandag 28 november 2005 16:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar Copycat gaat er met mijn Chico-award vandoor.![]()
Tssk! Zelfs ik weet datquote:Op maandag 28 november 2005 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie de FOK! is Chico?
[afbeelding]
Ik ben 13 juni jarig...
valsspelen én zielig doen?????????quote:Op maandag 28 november 2005 16:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja. Het is allemaal niet eerlijk.![]()
![]()
![]()
Dat klopt!quote:Op maandag 28 november 2005 16:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jezelf grappig vinden staat niet gelijk aan arrogantie.
Regelmatig.quote:Op maandag 28 november 2005 16:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat klopt!
Maar vind je jezelf grappig of niet?
ALWEER OP JEZELF :R :R :Rquote:
quote:
Wees blij dat ik niet bij 'leukste' en 'lekkerste user' op mezelf heb gestemd!quote:Op maandag 28 november 2005 16:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
ALWEER OP JEZELF :R :R :R
En als je dat als stemmen kan noemen"Daar heb ik geen kijk"
.
.
dat dacht ik nog niet eens......quote:Op maandag 28 november 2005 16:43 schreef Bupatih het volgende:
Regelmatig.
Laat ik het zo zeggen:
Als ik alleen opgesloten word met mezelf, dan zal ik me niet snel vervelen.
A.u.b. niet inkoppen.
Alsof ook maar iemand wél weet wie Paul en Marschja zijnquote:Op maandag 28 november 2005 17:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet bij 'leukste' en 'lekkerste user' op mezelf heb gestemd!!
Dude.Ik ga niet voor niets voor de Wie zijn Paul en Marschja-Award. Ik kom al zo weinig in SHO (afgezien van de sc en het lelijke celeb-topic
). Ik heb er dus geen kijk op als het gaat om bijvoorbeeld de fanatiekste IDO-fanaat (wat een kut-award trouwens.
)
Dat zou je juist in de SC moeten kunnen zien.quote:Op maandag 28 november 2005 17:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb er dus geen kijk op als het gaat om bijvoorbeeld de fanatiekste IDO-fanaat (wat een kut-award trouwens.)
Mijn hersenen filteren automatisch posts die over Idols gaan.quote:Op maandag 28 november 2005 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zou je juist in de SC moeten kunnen zien..
Dat heb ik ook, maar niet omdat ik mezelf grappig vind.quote:Op maandag 28 november 2005 16:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Regelmatig.
Laat ik het zo zeggen:
Als ik alleen opgesloten word met mezelf, dan zal ik me niet snel vervelen.
A.u.b. niet inkoppen.
Kijk, hier doe ik het allemaal voor.quote:Op maandag 28 november 2005 17:47 schreef Svensational het volgende:
Ik verander alle stemmen in een stem op mezelf.
Ach, het slaat toch ook nergens opquote:Op maandag 28 november 2005 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk, hier doe ik het allemaal voor..
Hèhè, voor het eerst dat je mij snapt.quote:Op maandag 28 november 2005 17:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, het slaat toch ook nergens opIk vind mezelf niet arrogant, maar iedereen vindt dat dus stem ik ook maar op mezelf.
.
Nou, de rest stemt zegt maar wel normaal.quote:Op maandag 28 november 2005 17:58 schreef Bupatih het volgende:! Het hele tournament is toch ook "
"-erig?
Ze worden steeds minder origineel, die doorstuurmailtjes.:{. Vroeger viel er tenminste nog wat te scrollen.quote:heey iedereen, vanaf 13 november moet je gaan betalen voor je msn en
mail, van hotmail, tenzij je dit mailtje doorstuurd naar 18 mensen. als je het niet gelooft kijkt dan op www.msn.com. als je dit naar 18 mensen doorstuurt word je msn-poppetje blauw. stuur dit niet door maar kopieer dit
mar ick geloof er self ook niks fan maar iick doet et maar hea;)
deze gaat al 3 jaar de wereld overquote:Op maandag 28 november 2005 18:39 schreef Svensational het volgende:
Ze worden steeds minder origineel, die doorstuurmailtjes.:{. Vroeger viel er tenminste nog wat te scrollen.
Nee, hij was eerst heel anders, lettertype 75 enzo en allemaal kleurenquote:Op maandag 28 november 2005 18:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
deze gaat al 3 jaar de wereld over
en wat zie ik [aan de onderste zin], heb jij breezervriendjes!?
ai klinkt als Armagaddon: het einde van de wereld is nabij.....quote:Op maandag 28 november 2005 18:40 schreef Svensational het volgende:
Sylvie van der Vaart in verwachting
Jeuj, gezinsuitbreiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |