ze hebben m'n mislukte grap overgenomenquote:Op zondag 27 november 2005 21:44 schreef Svensational het volgende:
Jocelynn Savanna Award – De leukste Nieuwkomer 2005 [m/v]
Who the fuck heeft die bedacht?!?!?!?
quote:Op zondag 27 november 2005 21:49 schreef BVO het volgende:Gert Jan Dröge Award – Meest cynische user --> Zhenar
quote:Op zondag 27 november 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
Ik had je eerst bij de Bridget Maasland award, maar vond die toch meer voor Tania en die cynische voor jou.
En de grappigste user is weg. Terwijl ik daar ipv het
afgezaagde
Bupatih wilde verrassen met een stem op Zhenar
. Oh, en ook nog een bijzonder eervolle vermelding voor Tom_Tom-
.
Ik wist hetquote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef Copycat het volgende:
Oeps...die is inderdaad vergeten. Staat er zometeen wel tussen.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef Copycat het volgende:
Oeps...die is inderdaad vergeten. Staat er zometeen wel tussen.
quote:
Noem dat maar streng, met je Yocelin Savannahquote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef Copycat het volgende:
Niet alle geopperde awards kwamen door de strenge ballotage.
maar dit is 'n duo-awardquote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef Copycat het volgende:
Niet alle geopperde awards kwamen door de strenge ballotage.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Noem dat maar streng, met je Yocelin Savannah. Doe dan
Chico
.
Laten we vooral het topic vervuilen met dit soort reacties.quote:
En met reacties op dat soort reacties.quote:Op zondag 27 november 2005 22:36 schreef static het volgende:
[..]
Laten we vooral het topic vervuilen met dit soort reacties.
Niet zeiken, zie de post van Duiveltja.quote:Op zondag 27 november 2005 22:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En met reacties op dat soort reacties.![]()
oeh die was echt tof jaquote:Op maandag 28 november 2005 15:40 schreef mark_03 het volgende:
De Televizierring 2005 Award – Showchat waar iedereen elkaar nadeed... ik zoek m nog even op
En daarbij horend:quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef pberends het volgende:
Maar goed, we gaan voorbij aan de kern van het debat. Waarom spreek je niet wat af met Buup, ik denk niet dat je snel zo'n speciale jongen zal tegenkomen in je leven. Bovendien is een afspraakje vrijblijvend.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
Geef maar toe, je bent best een apart (en lief natuurlijk) figuur. Das weer wat anders dan die mocro's, gangsters, skaters en zoolanders van vandaag.
da's ook een userquote:Op maandag 28 november 2005 16:42 schreef Bupatih het volgende:Brad Pitt Award – Lekkerste user (m) heb ik geen kijk op Pff, weet ik veel
En op jezelf stemmen mag uiteraard ook niet.quote:Op maandag 28 november 2005 16:58 schreef Copycat het volgende:
Bupatih: een optie per award...
Dus welke van de twee wordt het qua Televizierring?
Daar staat ook niks over bij de regels.quote:Op maandag 28 november 2005 17:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
En op jezelf stemmen mag uiteraard ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |