Ja ik woon in het oosten, weet je. Geen bussen en treinen meer enzo. Hoe gezellig en ouderwetsquote:Op zondag 27 november 2005 08:37 schreef PeRi het volgende:
Jij bent er dan zeker zo een die veel te veel sneeuw heeft ontvangen?
Ik zie het ja! Je hebt het bovenste plaatje verpest!quote:Op zondag 27 november 2005 08:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik was met de OP aan het kloten. Nou ja, kon toch geen titel bedenken.![]()
Daar staat nog 531 in.quote:Op zondag 27 november 2005 08:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zie het ja! Je hebt het bovenste plaatje verpest!.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 27 november 2005 08:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh, hij doet het helemaal niet meer.![]()
![]()
Oh maar dat kon ik ook niet vrijdag. Het dak was eraf gevallen op station Schiedam Centrum en toen konden de treinen er niet meer langs.quote:Op zondag 27 november 2005 08:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik kon zelfs niet meer naar school... Hehe.
Da's niet mijn schuld, die doet het ook niet meer in het vorige topic.quote:
Whahaha, wat dreugquote:Op zondag 27 november 2005 08:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh maar dat kon ik ook niet vrijdag. Het dak was eraf gevallen op station Schiedam Centrum en toen konden de treinen er niet meer langs.
PI... PI... mensenquote:Op zondag 27 november 2005 08:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Da's niet mijn schuld, die doet het ook niet meer in het vorige topic.![]()
![]()
Oh danquote:Op zondag 27 november 2005 08:46 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij heeft het OP plaatje het in zijn leven maar tien keer gedaan ofzo
Nou inderdaad. Ik heb het net ook nog eens geprobeerd, maar het wil gewoon niet.quote:Op zondag 27 november 2005 08:48 schreef PeRi het volgende:
Sven moet het maar even fiksen, het is zijn kindje
Dan moet hij/zij het vanavond maar terugzetten ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 08:51 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij is het plaatje verwijderd op die pagina, ik kan ook geen topic meer terugvinden waarin hij het doet. En de url zelf ziet er wel goed uit volgens mij.![]()
Oh dus ik ben toch niet zo raar als dacht te zijnquote:Op zondag 27 november 2005 09:20 schreef PeRi het volgende:Maybe lag de site gewoon plat
Oh en Airelle, ik kijk ook nog altijd naar Villa Achterwerk, en alle andere leuke en goede kinderprogramma's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |