Ik pleit voor een standbeeld.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
En natuurlijk ook in loving memory van het Domino-musje..
[afbeelding]
LaPo's zijn voor sissy's.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:51 schreef Bupatih het volgende:
Whehe.![]()
Nu was jij eerder.
Maar ik had de LaPo.Dus.
Voor Ware Care faunabeheer ja.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik pleit voor een standbeeld..
Dierenmoordenaarquote:
Ach, rot op.quote:
Nee, daar hoor ik de media ook niet over, dus weet ik er niks vanquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, rot op.
Ga een beetje lopen miepen over één dom, zielig musje dat van de media de volle aandacht krijgt, terwijl ik je niet hoor over andere dieren die onterecht worden neergeknald.
Ik gunde het dat musje ook nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar doodgeschoten worden om. Domino Day.
. is natuurlijk iets wat je zelfs George W. Bush nog niet gunt.
Misschien moet je je oogkleppen afdoen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, daar hoor ik de media ook niet over, dus weet ik er niks van.
Dat doe ik toch ook nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik gunde het dat musje ook niet, maar ik ga ook geen moord en brand schreeuwen als het een keer gebeurt.
Ja, ik denk dat het meer aan mij ligt dan aan de media.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:58 schreef Bupatih het volgende:
Misschien moet je je oogkleppen afdoen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het meer aan mij ligt dan aan de media..
Ik had het dan ook tegen Tom_Tom- en die andere Huilie_Huilies-quote:
quote:Jongens, jongens......even chillen. je kunt mij afkraken, je kunt mijn uiterlijk afkraken, enz, enz, maar Toveren van Herman van Veen is toch geen idioot nummer, ik kan niet zingen en kennelijk niet optreden, maar dat kan hij niet helpen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
Christine, Airelle, timbob
haagse_elfje, MissBliss, _ELMaikel_, Skaai, Tania18, Duiveltja, een baby'tje, iemand
Mark_04, niksan, Dada, Nano, toetatoet,Bupatih
, Together-Alone
babette21, Auticia, bar_rel, Svensational, Dizer, PeRi, BVO, Zhenar
Denk je nou echt dat ik wéér zoveel moeite voor jou ga doen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
IN HET PLAATJE BEDOEL IK!!!!
![]()
![]()
Eh... ik wilde zeggen:![]()
in het plaatje bedoel ik
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |