bronquote:Stemmen op het leukste pedo-liedje
Gepubliceerd op maandag 12 december 2005
Met een verkiezing van de 100 leukste pedofielenliedjes heeft pedo-vereniging Martijn zich opnieuw in de spotlights gezet.
De vereniging, die zich al jaren inzet voor de acceptatie van relaties tussen volwassenen en kinderen, lijkt met de actie haar kleine beetje krediet echter definitief te hebben verspeeld.
'De stembussen zijn open voor de Pedo 100' kopt de vereniging op haar website. Daarna staat een verzoek om een emailtje te sturen. 'Uit alle inzendingen zal een heuse Pedo 100 worden samengesteld', aldus de site.
Smakelozer
Vervolgens worden er eisen gesteld aan de inzendingen. "De platen hieronder:
- zijn door kinderen gezongen
- zijn bestemd voor een jonge doelgroep
- gaan over kinderen of iets wat met pedofilie te maken heeft
- hebben een titel die betrekking heeft op pedofielen of hun strijd of hun gevoelens e.d
- zijn gezongen door (vermeende) pedofielen
- of hebben een clip waarin een of meerdere kinderen te zien zijn"
Lijst
In de lijst aan liedjes die volgt staan obscure platen, maar vooral heel veel onschuldige liedjes die door de associatie aan pedofilie een stuk dubieuzer worden.
Een paar voorbeelden. Baby love (The Supremes), Ben je geil of wil je een koekje (Titt'n), Cry like a baby (Box Tops), Dikke lul (Dikke Lul Band), How many licks (Lil' Kim ft. Sisqo), Ik hou van hard (Kinderen Voor Kinderen).
quote:Ik hou van hard (Kinderen Voor Kinderen).
Gestemd.quote:Op maandag 12 december 2005 20:32 schreef schatje het volgende:
Ik heb op de poll (dit is een leuke grap) van Planet.nl op nee gestemd.
quote:Do you wanna touch me (oh yeah) - Gary Glitter
Dit zijn geen geintjes meerquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:03 schreef LostFormat het volgende:
Edit: ben ik dan de enige die hier om moest lachen?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:11 schreef King_of_Kool het volgende:
Wie is Martijn dan?
bronquote:Vereniging MARTIJN, opgericht in 1982, is een platform voor discussie over pedofilie. Vereniging MARTIJN strijdt voor de sociale en maatschappelijke acceptatie van kinderen-ouderen relaties. Bij wederzijds als plezierig ervaren relaties tussen jongeren en ouderen zou eventuele lichamelijke intimiteit geen probleem hoeven te zijn. Met betrekking tot de lichamelijke intimiteit stelt Vereniging MARTIJN vier richtlijnen voor, namelijk:
1. Instemming van zowel het kind als de volwassene.
2. Openheid naar de ouders van het kind.
3. Vrijheid voor het kind om zich terug te trekken uit de relatie op elk willekeurig moment.
4. Harmonie met de ontwikkeling van het kind.
Vereniging MARTIJN is voor de objectieve, wetenschappelijk aantoonbare waarheid en tegen politieke terreur en discriminatie. Zij is een platform voor iedereen die tegenwicht wil bieden aan het dogma dat kinderen en jongeren geschaad worden door vriendschappen en liefdevolle intimiteit met oudere personen.
Ze willen niet discrimineren dus daarom dit politiek correct nummer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:14 schreef Copycat het volgende:
Zwart wit - Frank Boeijen Group
Wat dit nummer met pedofilie van doen heeft, ontgaat mij. Of voelen pedo's zich ook gediscrimineerd?
Uiteraard tegengestemd.
Komt de zin 'Wie wil er bloed op de achterbank van de degelijkheid' toch in een heel ander, naar daglicht te staan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze willen niet discrimineren dus daarom dit politiek correct nummer.
Donkere negroïde kinderen worden ook bemind door caucasische "volwassen" mannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |