Ach, ik kan me herinneren dat ik wel mijnzelf kon vermoorden als ik een slecht rapport had en dat ik het beter niet aan mijn ouders moest laten zien en zo. En dat de dag aankwam van mijn rapport dat ik beter zelfmoord kon plegen en zoquote:
Ik denk dat het ook eerder rond die leeftijd is dan rond je 18e eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 november 2005 15:38 schreef Duiveltja het volgende:
Die Dizert heeft idd wel gelijk. De puberteit staat in het teken van onzekerheid, maar ook onbezorgdheid. Alles wordt zowat voor je gedaan en geregeld.
Als je eenmaal in de 20 komt...zo vanaf de 23, dan ga je pas nadenken over "whats next?". Vanaf die leeftijd zit je imo ook een beetje in de overgang van jongere naar "echte" volwassene.
Grapjas!quote:
Mee eens. Ik denk dat van 23/24 overstappen naar 25 pas je "echt" volwassen wordt. In ieder geval, dat is hoe ik het ervaar. Ik zie mijnzelf nog niet helemaal volwassen. Voor mijn eigen doen, ben ik pas 100% volwassen als ik mijn studie afgerond heb (dus volgend jaar) en dan aan de bak ga. En toevallig ben ik dan 25 of 26quote:Op zondag 20 november 2005 15:38 schreef Duiveltja het volgende:
Die Dizertheeft idd wel gelijk. De puberteit staat in het teken van onzekerheid, maar ook onbezorgdheid. Alles wordt zowat voor je gedaan en geregeld.
Als je eenmaal in de 20 komt...zo vanaf de 23, dan ga je pas nadenken over "whats next?". Vanaf die leeftijd zit je imo ook een beetje in de overgang van jongere naar "echte" volwassene.
En zo'n twintig, vijfentwintig jaar later kom je in de echte overgang terechtquote:Op zondag 20 november 2005 15:38 schreef Duiveltja het volgende:
Ambtenarijquote:Op zondag 20 november 2005 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grapjas!
Eerst nog even stevig discussiëren achter de schermen over welke awards wel en welke niet een plek verdienen.
Dan een aanvraagformulier in drievoud inleveren bij de FA's en Danny en daarna (over een week of zes) kunnen we van start.
Bij mannen heet dat "midlife crisis". Dat is het moment wanneer we 40 worden, dan een leren broek gaan kopen. Scheiden van onze lieve vrouw, en een jonge domme blondine aan de haak slaan met een cupD dat geen BH nodig heeft om rechtop te staanquote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo'n twintig, vijfentwintig jaar later kom je in de echte overgang terecht.
Maar jij zit nu dus in jouw overgangsperiode?
Denk aan Boris Dietrich, dat is een integere man.quote:Op zondag 20 november 2005 15:45 schreef Dizer het volgende:
U hebt gezocht op integer:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
in·te·ger (bn.)
1 onkreukbaar => rechtschapen
Ik snap het nietWat betekent het nou?
He bah, doe 'ns niet zo gek.quote:Op zondag 20 november 2005 15:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Denk daan Boris Dietrich, dat is een integere man..
Ik wil ook IDO-awards.quote:
Mwah, 't is niet bepaald mijn favo ofzo...quote:Op zondag 20 november 2005 15:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niks mis met Boris (als man).
Wel dan?
In die politiek wat mij betreft ook niet.quote:Op zondag 20 november 2005 15:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, 't is niet bepaald mijn favo ofzo....
En vergeet de motor/sportwagen niet die moet worden aangeschaft in deze levensfase!quote:Op zondag 20 november 2005 15:46 schreef Dizer het volgende:
Bij mannen heet dat "midlife crisis". Dat is het moment wanneer we 40 worden, dan een leren broek gaan kopen. Scheiden van onze lieve vrouw, en een jonge domme blondine aan de haak slaan met een cupD dat geen BH nodig heeft om rechtop te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |