Had ik ook...quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:05 schreef Duiveltja het volgende:
Vaag ik kreeg even geen topiclist
Wat ben je toch ook een goeierd!quote:
Klopt. Er zat een harde return in je TT, waardoor de index over zeik ging.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:05 schreef Duiveltja het volgende:
Aha!quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:08 schreef Lucille het volgende:
[..]
Klopt. Er zat een harde return in je TT, waardoor de index over zeik ging.
Nee, dan krijg je een mooie melding met "U bent hier niet meer welkom. Tot ziens.".quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had ik ook...
Dacht dat ik was geroyeerd.
De rechten van Duiveltja gaan inderdaad teruggeschroeft worden. Iemand die zulke fouten maakt en niet eens weet wie de schuldige is (of net doet alsof wat nog veel erger is) kan wat mij betreft meteen z'n biezen pakken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha!
Dus dat betekent dat Duiveltja nu geroyeerd is...
Eindelijk alleenheerseres over SHO.
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:05 schreef Duiveltja het volgende:
Met een sigaar in je mond... dat geeft te denken...quote:
Nu nog de Oval Room er bij en het verhaal is compleet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een sigaar in je mond... dat geeft te denken...
Ja, ook al!quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:16 schreef MissBliss het volgende:
Zeg Cc, volgens mij heb ik wel eens een foto van je gezien in het dronken fokkers-topic
CC die dronken is? Shit, die foto heb ik dus gemist.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:16 schreef MissBliss het volgende:
Zeg Cc, volgens mij heb ik wel eens een foto van je gezien in het dronken fokkers-topic
en de sex dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nu nog de Oval Room er bij en het verhaal is compleet.
Doe eens gek en post hem eens hier?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ook al!
Er zwerft een heel fotoalbum op FOK!
Dat was met carnaval. Toen was ik een naught nurse
.
Weet je wel waar die sigaar allemaal geweest is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |