Dus als ik het goed begrijp (met mijn zieke geest dat dan weer wel natuurlijk) laat je ze eerst kidnappen? Daarna mag Beau er effe op en daarna laat je ze vermoorden? Het heerlijk avondje is gekomenquote:Op maandag 21 november 2005 13:08 schreef Dizer het volgende:
Doe maar. Maar je moet wel voor me komen werken. Ik vind wel wat voor je![]()
![]()
Soap.. zo voorspelbaar! Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 21 november 2005 13:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp (met mijn zieke geest dat dan weer wel natuurlijk) laat je ze eerst kidnappen? Daarna mag Beau er effe op en daarna laat je ze vermoorden? Het heerlijk avondje is gekomen
Pardon?quote:Op maandag 21 november 2005 13:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp (met mijn zieke geest dat dan weer wel natuurlijk) laat je ze eerst kidnappen? Daarna mag Beau er effe op en daarna laat je ze vermoorden? Het heerlijk avondje is gekomen
Mij maakt het niet uit wat je met ze doet. Zolang ze maar op het eindquote:
Sorry: LeBeau.quote:
ach wat heb je nou aan lief zijn?!?quote:
Als manlief even niet kijktquote:Op maandag 21 november 2005 13:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach wat heb je nou aan lief zijn?!?
ik kán trouwens best wel heel lief zijn hoor..... stiekem
Volgens mij ben jij stiekem ook heel liefquote:Op maandag 21 november 2005 13:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach wat heb je nou aan lief zijn?!?
ik kán trouwens best wel heel lief zijn hoor..... stiekem
Babs laat jouw zo drie maanden droogstaan hoor. Zo zijn vrouwen, kun je beter een gladgeschoren Beau nemen, die pijpt wel.quote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij ben jij stiekem ook heel lief
die opmerking heb ik al zó vaak naar m'n hoofd geslingerd gekregenquote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij ben jij stiekem ook heel lief
Hmzz.. waarvan komt mij dit bekend voor
Maar alleen als hij daar ook gladgeschoren is.quote:Op maandag 21 november 2005 13:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Babs laat jouw zo drie maanden droogstaan hoor. Zo zijn vrouwen, kun je beter een gladgeschoren Beau nemen, die pijpt wel.
Moslims houden ervan om het haar te laten groeien...tja...ach jij bent wel wat gewend, toch Beau? Effe de wildernis in enzo.quote:Op maandag 21 november 2005 13:23 schreef LeBeau het volgende:
Maar alleen als hij daar ook gladgeschoren is.
...ik bedoel: HEY! Da's heul niet waar hoor!!!![]()
!!1
Ik houd niet van de wildernis.quote:Op maandag 21 november 2005 13:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Moslims houden ervan om het haar te laten groeien...tja...ach jij bent wel wat gewend, toch Beau? Effe de wildernis in enzo.
de vader en peetvader van mijn kind met elkaar aan de rol?! horneyquote:Op maandag 21 november 2005 13:21 schreef Dada het volgende:
kun je beter een gladgeschoren Beau nemen, die pijpt wel.
Geef toe....je moest wel lachenquote:Op maandag 21 november 2005 13:20 schreef PeRi het volgende:
VIESPEUK!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 21 november 2005 13:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Babs laat jouw zo drie maanden droogstaan hoor. Zo zijn vrouwen, kun je beter een gladgeschoren Beau nemen, die pijpt wel.
Uuhm.. na ah..quote:Op maandag 21 november 2005 13:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
de vader en peetvader van mijn kind met elkaar aan de rol?! horney![]()
![]()
Die krijgt hem bij jou niet omhoog hoorquote:Op maandag 21 november 2005 13:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
tsss dan toch niet.... ga ik zelf met Beautje aan de rol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |