Mooi zo!quote:Op maandag 21 november 2005 10:57 schreef babette21 het volgende:
staat uiteraard ook op eBay....
Ja nee dus. Daar is ze ook niet. Ik zag de wieg al schommelen aan het randje en ik keek al maar niks. Maar ik heb haar al gevonden, je hebt haar in het wijnrek gestopt!quote:zoek je de wieg?! die staat op 't balkon......![]()
daar kruipt ze zelf steeds tussen [ja ze kan al kruipen, na 3 maanden]quote:Op maandag 21 november 2005 11:06 schreef Dizer het volgende:
Ja nee dus. Daar is ze ook niet. Ik zag de wieg al schommelen aan het randje en ik keek al maar niks. Maar ik heb haar al gevonden, je hebt haar in het wijnrek gestopt!![]()
in 2010quote:Op maandag 21 november 2005 11:13 schreef Dizer het volgende:
Schat, wanneer wordt ons dochter nou 5? Dan kunnen we samen minitennis spelen
enig... leuk voorquote:
Ja zeg, je doet toch wel wat ik van je heb gevraagd he? Flessen wijn zo nu en dan weghalen en daarvoor in de plaats flesjes amstel neerzetten?quote:Op maandag 21 november 2005 11:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar kruipt ze zelf steeds tussen [ja ze kan al kruipen, na 3 maanden]
ze heeft echt 'n enorme drang naar de fles
Kunnen we dat proces niet versnellen?quote:
Jupiler ligt in de koelkastquote:Op maandag 21 november 2005 11:28 schreef Dizer het volgende:
Ja zeg, je doet toch wel wat ik van je heb gevraagd he? Flessen wijn zo nu en dan weghalen en daarvoor in de plaats flesjes amstel neerzetten?
Kalkoenfilet gemarineerd in rode wijn saus met peultjes en aardappelen in creme freche en stukjes bacon met peterselie. En stoofpeertjes in rode wijn en ham? Ik ga zo boodschappen doen met Floortjequote:Op maandag 21 november 2005 11:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
Jupiler ligt in de koelkast
ik weet niet tot hoe laat je blijft, maar mocht dat de hele middag zijn dan staat m'n eten wel klaar he...
als ik straks afgepeigerd thuis kom
oeh klinkt goedquote:Op maandag 21 november 2005 11:32 schreef Dizer het volgende:
Kalkoenfilet gemarineerd in rode wijn saus met peultjes en aardappelen in creme freche en stukjes bacon met peterselie. En stoofpeertjes in rode wijn en ham? Ik ga zo boodschappen doen met Floortje
Hmzz.. gelijk heb je. Jouw arrogantie, neus en borsten, mijn looks en drang tot verwennerijquote:Op maandag 21 november 2005 11:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh klinkt goed![]()
en eh, Floor wordt niet geruild he.....![]()
er is meer één combinatie van twee van zulke mooie mensen als wij![]()
Kindidol van 2005?quote:Op maandag 21 november 2005 11:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmzz.. gelijk heb je. Jouw arrogantie, neus en borsten, mijn looks en drang tot verwennerij
Zij wordt dus echt wel een superster
arrogant?? Ik??????? ik ging nog wel voor de award voor meest bescheiden user?!quote:Op maandag 21 november 2005 11:38 schreef Dizer het volgende:
Hmzz.. gelijk heb je. Jouw arrogantie, neus en borsten, mijn looks en drang tot verwennerij
Zij wordt dus echt wel een superster
Ik heb een arabieren neus. Een klein beetje te grootquote:Op maandag 21 november 2005 11:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
arrogant?? Ik??????? ik ging nog wel voor de award voor meest bescheiden user?!
ik wist niet dat ik 'n bijzondere neus had, maar mijn blauwe ogen bij jouw mediterane look doen het goed
dat kind gaat scóren later!!![]()
Mijn dochter wordt niet gescoordquote:
een arabierenneus of een wipneus dus.....quote:Op maandag 21 november 2005 12:00 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een arabieren neus. Een klein beetje te groot
Het enige wat ik heb van dat arabieren onzin is een lelijke neus en borsthaar
* Babette gaat voor Bridget Maasland Awardquote:Ik bedoelde trouwens met arrogantie, meer dat bitchy![]()
[Ludo] Alles voor mijn princesjequote:Op maandag 21 november 2005 12:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
een arabierenneus of een wipneus dus.....
wiens neus ze ook erft, ik vrees een nosejob
ze wordt niet nee, ze scoort zelfquote:
arm kindquote:Zij mag pas sex als ze 30 is!
piloten gaan idd allemaal vreemd, mét hun stewardessen...quote:Als ze gaat trouwen met een astronaut of een chirurg! Piloten gaan vreemd dus dat wil ik niet. Plus ik moet hem goedkeuren! Hij moet door mijn leugendidector eerst passeren!
oeh nu maak je een hele grove fout....quote:Op maandag 21 november 2005 12:03 schreef Dizer het volgende:
[Ludo] Alles voor mijn princesje[/Ludo]
quote:Op maandag 21 november 2005 12:06 schreef babette21 het volgende:
maar de bezorgde vader rol staat je leuk![]()
Tjah.. mag ook, laat Ik dat Ludo gedoe weg.. maar dan moet ik zijn geld ook weglatenquote:Op maandag 21 november 2005 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh nu maak je een hele grove fout....
ah kan ik toch nog even sintkadootjes kopenquote:Op maandag 21 november 2005 12:09 schreef Dizer het volgende:Dank je
De hippe en verwende moeder staat jou ook.
Oh.. ik moet je nog verwennen..
* Dizer overhandigd zijn CreditCard aan Babette21.
die kan ik wel voor je branden... mail je adres maarquote:Oeh.. kan je onderweg nog even de Greatest Hits van vandikhout voor me halen? Thx
Neuh.. ik wil hem origineel hebbenquote:Op maandag 21 november 2005 12:15 schreef babette21 het volgende:
die kan ik wel voor je branden... mail je adres maar
Dat krijg je als je kinderen krijgt. Dan wordt je saaiquote:Op maandag 21 november 2005 12:23 schreef Zhenar het volgende:
Jullie echtelijke twisten zijn echtleuk
om te volgen!
zie het maar als 'n investering... onze kleine superster is ons straks zo dankbaar:quote:Op maandag 21 november 2005 12:26 schreef Dizer het volgende:
Dat krijg je als je kinderen krijgt. Dan wordt je saai
It's a fact!
Echt wel..quote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
zie het maar als 'n investering... onze kleine superster is ons straks zo dankbaar:
gaat villa's kopen en mooie auto's en reisjes en nou ja, meer van dat
da's ook precies de reden waarom wij niet bij elkaar zijnquote:Op maandag 21 november 2005 12:31 schreef Dizer het volgende:
Echt wel..
Ik kijk naar mijn grootste voorbeeld. Ludo
Ik wil later net als hem worden
Jij bent net Janine! Wacht maar.. op een dag ben je weer hoogzwanger en besef je dat je gewoon bij mij hoort!quote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's ook precies de reden waarom wij niet bij elkaar zijn
Je kan ook een ban aanvragenquote:Op maandag 21 november 2005 12:37 schreef LeBeau het volgende:
Het IDO forum leidt mij veel te veel af.
Sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 21 november 2005 12:37 schreef LeBeau het volgende:
Het IDO forum leidt mij veel te veel af.
Voor jou?quote:
Soms ben ik een beetje krengerig.quote:
Sorry, ik had beter kunnen weten.quote:Op maandag 21 november 2005 12:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Soms ben ik een beetje krengerig.
Vooral als je aan m'n toegang tot IDO komt.
quote:Op maandag 21 november 2005 12:31 schreef Dizer het volgende:
Ik kijk naar mijn grootste voorbeeld. Ludo
Ik wil later net als hem worden
Of irritante mensen kidnappen en laten vermoordenquote:Op maandag 21 november 2005 12:57 schreef Dada het volgende:
[..]
Dan zou ik maar veel groenten blijven eten Dizer
Als je het niet erg vindt maak ik een lijstje met suggesties...quote:Op maandag 21 november 2005 13:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of irritante mensen kidnappen en laten vermoorden![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 13:00 schreef Dizer het volgende:
Of irritante mensen kidnappen en laten vermoorden![]()
Doe maar. Maar je moet wel voor me komen werken. Ik vind wel wat voor jequote:Op maandag 21 november 2005 13:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt maak ik een lijstje met suggesties...
Ga zo door, en dan kom je op de Ludo Sanders to kill lijstquote:Op maandag 21 november 2005 13:02 schreef Dada het volgende:
[..]Dizer hou op!
Het wordt nu echt te gortig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |