zij was echt een beetje sneu:quote:Op zondag 20 november 2005 23:47 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Thanx Dizer!. Screenshots Theaterronde 19-11-2005 (353 foto's)
Nee joh, dat heb ik geleerd van mijn baas. Om bepaalde dingen los te laten. En verdomme.. het werkt ookquote:Op zondag 20 november 2005 23:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat je het van hen "gejat" had
ik gebruik 'm regelmatig: laat het gaan, laat het vallen, laat het los
[..]
Ik was aan het janken van het lachen... echt te hilarisch was datquote:Op zondag 20 november 2005 23:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
zij was echt een beetje sneu:
mag ze door [een wonder!], heeft ze niemand om te huggen
yep doet het heel aardig als mantraquote:Op zondag 20 november 2005 23:54 schreef Dizer het volgende:
Nee joh, dat heb ik geleerd van mijn baas. Om bepaalde dingen los te laten. En verdomme.. het werkt ook
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep doet het heel aardig als mantra
net als "hij/zij/het is het niet waard" of het ordinaire "fuck them"
en nu ga ik echt slapen......................................
Had je die overhoring nog gehaaldquote:
Jahhhhhhhhh!!quote:Op maandag 21 november 2005 08:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had je die overhoring nog gehaald?
Meer dan dat.quote:Op maandag 21 november 2005 09:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oops, heb ik je vannacht weer geile smsjes gestuurd met die dronken kop?
Damn, jij hierquote:
Babettequote:Op maandag 21 november 2005 09:28 schreef babette21 het volgende:
meurning
moet er ineens weer gewerkt worden
Woooh, die reactie had ik niet verwachtquote:
ja nu heb je er zo'n stomme piemelsmiley achter gezetquote:Op maandag 21 november 2005 09:39 schreef Svensational het volgende:
Woooh, die reactie had ik niet verwacht
quote:Op maandag 21 november 2005 09:30 schreef Svensational het volgende:
Zhenar, heb je hier al gekeken of er screenshot staan van je obsssie?
Moet je ff de koffie bijvullen, muts.quote:Op maandag 21 november 2005 10:18 schreef Copycat het volgende:
Gedverdemme. Neem ik net een slok van mijn cappuchino... is het gewoon warme melk met een schuimlaagje.
Kut koffieapparaat hier.
hihi dat probleem hebben we hier ook regelmatig... \quote:Op maandag 21 november 2005 10:18 schreef Copycat het volgende:
Gedverdemme. Neem ik net een slok van mijn cappuchino... is het gewoon warme melk met een schuimlaagje.
Kut koffieapparaat hier.
Ja hallo! Dat is niet mijn taak, ja!!!quote:
Whehehe, ik moest lachenquote:Op maandag 21 november 2005 10:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik wissel vaker van obsessie dan Madonna van imago. Welke obsessie heb je het over?
Zou goed kunnen. Hij zingt nu iets met Babooshkaquote:Op maandag 21 november 2005 10:41 schreef Copycat het volgende:
Is dat niet Anton van de Nix factor?
Zeg ik zonder de televisie aan te hebben![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 10:39 schreef Dizer het volgende:
Wat is dat voor een sukkel bij lijn4 of zo. Een of andere rus met een zwaar irritante stem die even gaat zingen
Nee... staat aan omdat hierna GTST begint.. en dat moet ik nog zienquote:
wat doe jij sowieso thuis? moet je niet de allimentatie verdienen ofzo?!?quote:Op maandag 21 november 2005 10:43 schreef Dizer het volgende:
Nee... staat aan omdat hierna GTST begint.. en dat moet ik nog zien
Ik ben vandaag op ons kind aan het oppassen! Je weet wel... de laatste oppas is er mee gekapt omdat jij zonodig een leeg fles rose naar haar kop hebt gesodemietert! Daarvoor heb ik dus een vak moeten laten vallen zodat ik op de maandag vrij benquote:Op maandag 21 november 2005 10:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat doe jij sowieso thuis? moet je niet de allimentatie verdienen ofzo?!?
zeg, wil jij mij even niet afschilderen als een zeer slechte, met flessen gooiende moederquote:Op maandag 21 november 2005 10:47 schreef Dizer het volgende:
Ik ben vandaag op ons kind aan het oppassen! Je weet wel... de laatste oppas is er mee gekapt omdat jij zonodig een leeg fles rose naar haar kop hebt gesodemietert! Daarvoor heb ik dus een vak moeten laten vallen zodat ik op de maandag vrij ben
Dat is 'em, toch?quote:Op maandag 21 november 2005 10:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Hij zingt nu iets met Babooshka
een nieuwe of die niet zo heel erg nieuwe [met die vrouw]???quote:Op maandag 21 november 2005 10:49 schreef Dizer het volgende:
Oeh... nieuwe scarlett reklame bevalt me wel
Tjah, had je nog gezegd, op eBay krijg je meer geld ervoor. Tjonge jonge!quote:Op maandag 21 november 2005 10:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, wil jij mij even niet afschilderen als een zeer slechte, met flessen gooiende moeder
het feit dat ik ons kind op marktplaats heb gezet betekent niet dat ik niet pedagogisch verantwoord ben
Bij mij... ik ben in jouw huis. Floortje zit toch in haar wieg te slapen?quote:maar fijn om te weten dat Floortjebij jou zit, ik was haar al min of meer kwijt
![]()
staat uiteraard ook op eBay....quote:Op maandag 21 november 2005 10:52 schreef Dizer het volgende:
Tjah, had je nog gezegd, op eBay krijg je meer geld ervoor. Tjonge jonge!![]()
![]()
zoek je de wieg?! die staat op 't balkon......quote:Bij mij... ik ben in jouw huis. Floortje zit toch in haar wieg te slapen?
Toch wel balancerend op het randje, op tien hoog, neem ik aan?quote:Op maandag 21 november 2005 10:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
staat uiteraard ook op eBay....
[..]
zoek je de wieg?! die staat op 't balkon......![]()
heb wel 't penthouse, maar desondanks maar twee hoogquote:Op maandag 21 november 2005 11:00 schreef Zhenar het volgende:
Toch wel balancerend op het randje, op tien hoog, neem ik aan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |