Dat krijg je als je kinderen krijgt. Dan wordt je saaiquote:Op maandag 21 november 2005 12:23 schreef Zhenar het volgende:
Jullie echtelijke twisten zijn echtleuk
om te volgen!
zie het maar als 'n investering... onze kleine superster is ons straks zo dankbaar:quote:Op maandag 21 november 2005 12:26 schreef Dizer het volgende:
Dat krijg je als je kinderen krijgt. Dan wordt je saai
It's a fact!
Echt wel..quote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
zie het maar als 'n investering... onze kleine superster is ons straks zo dankbaar:
gaat villa's kopen en mooie auto's en reisjes en nou ja, meer van dat
da's ook precies de reden waarom wij niet bij elkaar zijnquote:Op maandag 21 november 2005 12:31 schreef Dizer het volgende:
Echt wel..
Ik kijk naar mijn grootste voorbeeld. Ludo
Ik wil later net als hem worden
Jij bent net Janine! Wacht maar.. op een dag ben je weer hoogzwanger en besef je dat je gewoon bij mij hoort!quote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's ook precies de reden waarom wij niet bij elkaar zijn
Je kan ook een ban aanvragenquote:Op maandag 21 november 2005 12:37 schreef LeBeau het volgende:
Het IDO forum leidt mij veel te veel af.
Sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 21 november 2005 12:37 schreef LeBeau het volgende:
Het IDO forum leidt mij veel te veel af.
Voor jou?quote:
Soms ben ik een beetje krengerig.quote:
Sorry, ik had beter kunnen weten.quote:Op maandag 21 november 2005 12:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Soms ben ik een beetje krengerig.
Vooral als je aan m'n toegang tot IDO komt.
quote:Op maandag 21 november 2005 12:31 schreef Dizer het volgende:
Ik kijk naar mijn grootste voorbeeld. Ludo
Ik wil later net als hem worden
Of irritante mensen kidnappen en laten vermoordenquote:Op maandag 21 november 2005 12:57 schreef Dada het volgende:
[..]
Dan zou ik maar veel groenten blijven eten Dizer
Als je het niet erg vindt maak ik een lijstje met suggesties...quote:Op maandag 21 november 2005 13:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of irritante mensen kidnappen en laten vermoorden![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 13:00 schreef Dizer het volgende:
Of irritante mensen kidnappen en laten vermoorden![]()
Doe maar. Maar je moet wel voor me komen werken. Ik vind wel wat voor jequote:Op maandag 21 november 2005 13:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt maak ik een lijstje met suggesties...
Ga zo door, en dan kom je op de Ludo Sanders to kill lijstquote:Op maandag 21 november 2005 13:02 schreef Dada het volgende:
[..]Dizer hou op!
Het wordt nu echt te gortig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |