Ik ben zo weer weg en het is natuurlijk een uitzonderingquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:49 schreef Zhenar het volgende:MissBliss
verstoort ons hele ochtendproces door zomaar wakker te zijn!
![]()
Het was al zo'n omschakeling toen LB opeens bij devroegies
hoorde, en nu jij ook?!
![]()
Dat heet dus "vroegie", BEGREPUH!?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik zo net als een soort zombie mn bed uitgekomen en naar beneden om fruitontbijt te halen, haalt zo'n werkvent het in zn hoofd om naar me te kijken en me uit te lachen![]()
Ik heb hem een dodelijke blik toegeworpen![]()
![]()
![]()
*werpt Zhenar dodelijke blik toe*quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat heet dus "vroegie", BEGREPUH!?![]()
Boeiuh; desnoods stem je iemand omlaag omdat je z’n avatar lelijk vind. Dat is toch al het eennapopulairste argument. Het populairste argument is “ik ken die niet” :’) Pak gewoon een paar die laag in de lijst staan om omlaag te stemmen, iedereen is blij als de lijst korter wordt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:59 schreef babette21 het volgende:
oh en bij nader inzien ga ik [nog] niet stemmen, want ik heb nul argumentatie en dat is zielig![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*werpt Zhenar dodelijke blik toe*![]()
![]()
![]()
ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 januari 2006 10:02 schreef LeBeau het volgende:
Ik durf te wedden dat MissBliss' dodelijke blik stiekum toch eigenlijk best wel erg geil is.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:02 schreef LeBeau het volgende:
Ik durf te wedden dat MissBliss' dodelijke blik stiekum toch eigenlijk best wel erg geil is.
quote:
Ik wist het!quote:
oh als 't inmiddels tot dat niveau is teruggebracht, dan wíl ik niet eens meedoenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:03 schreef Zhenar het volgende:
Boeiuh; desnoods stem je iemand omlaag omdat je z’n avatar lelijk vind. Dat is toch al het eennapopulairste argument. Het populairste argument is “ik ken die niet” :’) Pak gewoon een paar die laag in de lijst staan om omlaag te stemmen, iedereen is blij als de lijst korter wordt.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:07 schreef LeBeau het volgende:
Ik denk dat ik maar een handtekeningen actie begin voor een nieuwe TT.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Google-afbeeldingen kan niks vinden op "kontkorst" en "kontkorsten"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |