hm ik ben omringt door collega's die opstandig worden door het feit dat ze geen vrij krijgen voor Sinterklaas... het laatste uurtje Arabische muziek lijkt me ergens nog wel een fijne afwisselingquote:Op maandag 5 december 2005 15:55 schreef MissBliss het volgende:
Het feit dat deze computerruimte wordt opgeluisterd met Arabische muziek maakt het ook niet beter
Dat nummer staat bij mij heeeeeeeel hoog in de mijn eeuwige top20 of zo.quote:Op maandag 5 december 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih blert mee met Nelly Furtado - Try.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
EN Bupa deed niet eens watquote:Op maandag 5 december 2005 16:08 schreef Copycat het volgende:
Bupa en Sven terugschopt naar eigen subfora![]()
De finale had beter gekund jaquote:
Damn, het is net of ik naar een oude aflevering van "Het Spijt Me" zit te kijken. Ze lijkt echtquote:Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat het een jongere versie daar van is. Ze lijkt op Rikie.
Juist daarom!quote:
Ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 5 december 2005 16:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Damn, het is net of ik naar een oude aflevering van "Het Spijt Me" zit te kijken. Ze lijkt echt.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb al in geen vijf jaar meer kadootjes gehad van de goedheiligmanquote:
Klaas vindt mij lievquote:Op maandag 5 december 2005 16:17 schreef Airelle het volgende:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb al in geen vijf jaar meer kadootjes gehad van de goedheiligman.
Ik ook niet.quote:Op maandag 5 december 2005 16:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb al in geen vijf jaar meer kadootjes gehad van de goedheiligman.
Tegenwoordigquote:Op maandag 5 december 2005 16:19 schreef Airelle het volgende:
Kerst, doet met tegenwoordig metKerst
ook al aan kadootjes?!
Behalve de jaarlijkse traditionele chocoladeletter van oma.quote:
Sinterklaas was er eerder dan de kerstman.quote:Op maandag 5 december 2005 16:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tegenwoordig
Kerst is toch altijd cadeautjes? Sinterklaas is er later pas bijgekomen
!
Ik heb lekker welquote:Op maandag 5 december 2005 16:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ik ben omringt door collega's die opstandig worden door het feit dat ze geen vrij krijgen voor Sinterklaas... het laatste uurtje Arabische muziek lijkt me ergens nog wel een fijne afwisseling
wie draait die muziek daar dan, in godsnaam???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |