Ik ook, ik moest er alleen wel vroeg uit.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 13:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook, ik moest er alleen wel vroeg uit..
Vroeg opstaan is best lekker als je wakker wordt zonder wekker. Heerlijk de hele dag tijd om leuke dingen te doenquote:
Kunnen wij er wat aan doen dat wij allemaal zo enorm gaaf (alsmede irritant) zijn en tegelijkertijd zoveel mensenkennis hebben dat we dat in elkaar herkennen?!quote:Op maandag 5 december 2005 14:20 schreef Copycat het volgende:
Het topic staat duidelijk én sticky bovenaan.
Ik vind het een beetje overbodig om daar ook nog eens spam tegenaan te gaan gooien. Als iets niet loopt zoals je wilt is dat jammer maar helaas.
Blijkbaar hebben andere users niet zo'n behoefte mee te doen aan deze award. En daar kan ik eerlijk gezegd ook wel inkomen, gezien het grote incrowd gehalte.
quote:
Ga kijken danquote:
Caroline Tensen.quote:
Omdat het een jongere versie daar van is. Ze lijkt op Rikie.quote:Op maandag 5 december 2005 15:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Caroline Tensen..
SBS 6..
Geef me één goede reden waarom ik zou kijken?
Dude? Was Rikie net op SBS6?!!!quote:Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat het een jongere versie daar van is. Ze lijkt op Rikie.
Bweh, digi-nerds van dat GVD!-forum.quote:Op maandag 5 december 2005 15:40 schreef Dizer het volgende:
Geqxon![]()
![]()
![]()
![]()
Nu Remzz en Flash nog!! En vooruit, ook tonks als ie lief blijft
Das geen scroll-wiel, das een vuiltje. Je hebt geen scroll-wiel op je muis, schatquote:Op maandag 5 december 2005 15:42 schreef babette21 het volgende:
't scroll-wiel van m'n muis doet 't niet
Schoonmaken?quote:Op maandag 5 december 2005 15:42 schreef babette21 het volgende:
Wees eens lief tegen de nieuwe users!!! Anders geen Kirstin koekjes meer voor jouquote:Op maandag 5 december 2005 15:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bweh, digi-nerds van dat GVD!-forum..
Er zullen meer volgen.....quote:En dit hoeft dus niet meer in mijn subforum, Diz..
Dit hoort allemaal bij de SHO-ontgroening.quote:Op maandag 5 december 2005 15:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wees eens lief tegen de nieuwe users!!! Anders geen Kirstin koekjes meer voor jou
En meer slotjes ook.quote:Er zullen meer volgen.....![]()
![]()
![]()
Die koffie is nu vast koudquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:19 schreef Dizer het volgende:
Ik ga hier morgen ochtend met een kop koffie voor zitten
Nog steeds.quote:Op maandag 5 december 2005 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude? Was Rikie net op SBS6?!!!
Dat had je dan wel mogen zeggen.!!!!!
Het is GVH schatjequote:Op maandag 5 december 2005 15:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bweh, digi-nerds van dat GVD!-forum..
En dit hoeft dus niet meer in mijn subforum, Diz..
wel joh.... wat weet jij er nou van.....quote:Op maandag 5 december 2005 15:43 schreef Dizer het volgende:
Das geen scroll-wiel, das een vuiltje. Je hebt geen scroll-wiel op je muis, schat![]()
WTF?quote:
Ik zit op school en heb gewoon een muis zonder scrollwiel!quote:Op maandag 5 december 2005 15:42 schreef babette21 het volgende:
Weet ik.quote:Op maandag 5 december 2005 15:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is GVH schatje![]()
Wat een warm ontvangst hier
quote:Op maandag 5 december 2005 15:51 schreef Bupatih het volgende:
Weet ik.Laat mij nou gewoon grappig bedoelde maar totaal niet uit de verf komende woordspelingen maken!
[afbeelding]
Ze lijkt op Caroline Tensen hequote:Op maandag 5 december 2005 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WTF?
Ik zie nu zo'n Tellsell-belspel-RTL-del.
kijk jij voelt mijn pijn tenminste....quote:Op maandag 5 december 2005 15:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik zit op school en heb gewoon een muis zonder scrollwiel!![]()
Nee... dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 5 december 2005 15:49 schreef BVO het volgende:
Zóóóó slecht liep dat GVH toch niet??
Foto'squote:Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens een nep speculaaspop gekregenHet is een "Spekulatius Figur"
Weet ik veel.quote:Op maandag 5 december 2005 15:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze lijkt op Caroline Tensen he?
Ja!quote:Op maandag 5 december 2005 15:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk jij voelt mijn pijn tenminste....
dat het ff duidelijk is: wij zijn zielig![]()
Had ik je eindelijk naar SBS gelokt met veel moeite.quote:Op maandag 5 december 2005 15:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel.. Toen ik me na een nano-seconde realiseerde dat het Rikie niet was, heb ik de tv weer uitgedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |