abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32835213
Wat is dat toch met groepjes jongeren (vaak jongens) die opmerkingen naar (onbekende) voorbijgangers maken?? Dit gaat vaak om "onschuldige" opmerkingen als "Hoi" maar aan de intonatie van het stemgeluid kun je goed horen dat ze het ontzettend denigerend bedoelen. Hoe moet je op zulke jongeren reageren en waarom doen ze het? Ze doen het altijd in groepjes, alleen heb ik ze nog nooit opmerkingen zien maken tegen iemand. Erger kan het natuurlijk altijd, zoals groepjes jongeren naar meisjes en vrouwen opmerkingen maken als "hoer" en "slet". Aandachtstekort?
pi_32835275
Gaat overigens meestal om autochtone jochies hoor, dus ik baal er best wel van dat ik geen Marokkaan ben, want ik heb zo het vermoeden dat ze het bij Marokkanen niet doen.
pi_32835300
Hoi....clown!
  maandag 5 december 2005 @ 14:37:47 #4
135670 Souvlaki
Alles kan stuk...
pi_32835313
"Ik baal er best wel van dat ik geen Marrokaan ben"
  maandag 5 december 2005 @ 14:38:20 #5
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32835325
Het beste kan je diegene met de grootste bek meteen te grazen nemen. Dan beleef je juist plezier aan dit soort dingen

maarja daar moet je ook maar net het postuur enzo voor hebben.
pi_32835327
Ik denk dat ze alvast oefenen voor later, als ze je auto moeten repareren of je een BigMac moeten verkopen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_32835360
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik denk dat ze alvast oefenen voor later, als ze je auto moeten repareren of je een BigMac moeten verkopen.
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32835381
Een goede avond middag ochtend nacht heren terug zeggen misschien. Waarom gelijk achterdochtig denken.
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
  maandag 5 december 2005 @ 14:41:34 #9
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_32835403
complete onzin teruglullen..

De domme boertjes in t dorp waar ik woonde vonden zulke dingen ook leuk.
En dan gewoon glashard op aflopen en in zijn gezicht schreeuwen: "WAT ZIJN JE HOBBY'S!! ZEG OP NU!!!"
pi_32835408
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:40 schreef Druppel het volgende:
Een goede avond middag ochtend nacht heren terug zeggen misschien. Waarom gelijk achterdochtig denken.
Om de intonatie misschien?
  maandag 5 december 2005 @ 14:42:38 #11
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32835427
ach heb het zelf ook weleens gedaan vroeger, beetje irritant doen. Vaak gewoon verveling denk ik...

Gewoon niet op ingaan, lekker belangerijk..
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32835448
Als het allochtonen pubers van Turks of Marokkaanse afkomst zijn, zeg dan gewoon zoiets in de trant van, "Weet je [vul hier een willekeurig ouder persoon in die ze thuis moeten respecteren] dat je hier mensen lastig staat te vallen".
Madrid cabrón, saluda al campeón!
pi_32835495
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:42 schreef VaLkyRie het volgende:
ach heb het zelf ook weleens gedaan vroeger, beetje irritant doen. Vaak gewoon verveling denk ik...

Gewoon niet op ingaan, lekker belangerijk..
Maar als je keihard voor je bek was getrapt toendertijd had je het waarschijnlijk nooit meer gedaan of niet?
  maandag 5 december 2005 @ 14:45:58 #14
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32835515
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:41 schreef Faceoff het volgende:
complete onzin teruglullen..

De domme boertjes in t dorp waar ik woonde vonden zulke dingen ook leuk.
En dan gewoon glashard op aflopen en in zijn gezicht schreeuwen: "WAT ZIJN JE HOBBY'S!! ZEG OP NU!!!"
ik zie het al helemaal voor me
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_32835542
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:45 schreef kievit19 het volgende:

[..]

ik zie het al helemaal voor me
Probleem is dat als je ze later nog eens zien, dat ze van te voren en bijdehandte opmerking kunnen verzinnen op wat je vroeg.

.
  maandag 5 december 2005 @ 14:47:59 #16
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32835559
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:45 schreef pberends het volgende:

[..]

Maar als je keihard voor je bek was getrapt toendertijd had je het waarschijnlijk nooit meer gedaan of niet?
Haha, zo gods irritant was ik ook niet. Ging niet meisjes uitschelden voor hoer ofzo...

Maar als iemand me vol op mn bek had getrapt omdat ik irritant hoi zou zeggen dan zou ik het maar een rare knakker hebben gevonden. Neemt niet weg dat het kan gebeuren ja.
Denk dat ik hard weggerent was haha.
Ik was redelijk rap op mn 15e
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32835578
Ik zeg altijd gewoon gedag terug.
pi_32835755
quote:
Dales aan jeugd: 'Weg met vieze kleren en grote mond'

Gepubliceerd op 03 december 2005, 11:39

LEEUWARDEN -
Dat de jeugdwerkloosheid zo hoog is, zou wel eens kunnen liggen aan het onfatsoen van de jongeren zelf. Dit betoogde de Leeuwarder burgemeester Geert Dales gisteren in zijn column op Radio 1.

,,De gemiddelde werkgever zal wel net zo'n weerzin hebben als ik tegen jongeren die niet een eigen verantwoordelijkheid uitstralen en blijkbaar niet in de gaten hebben dat vieze uitgezakte broeken, ongewassen haar, een gedemotiveerde uitstraling en een grote mond echt niet helpen om aan de bak te komen.''

Dales observeerde dinsdag de lokale jeugd toen hij op bezoek was bij de jongerenadviesraad. Zijn conclusie: ,,Er is één boodschap die er op alle mogelijke manieren bij de jongeren in moet worden geramd: weg met die malle petjes, weg met die grote mond, weg met die vieze kleren en die negatieve uitstraling. Geen werkgever heeft zin in losers.''
Leeuwarder Courant
pi_32835828
In jouw geval ze gelijk geven en je excuses aanbieden dat je binnen hun gezichtsveld bent gekomen.
Verwijs naar alchohol- of drugsgebruik als oorzaak van je gedrag.
Open een nieuw, sterk topic ter boetedoening.

pi_32835856
Hehe ja zaterdag nog, kwam ik met mijn vriendin aan bij haar zus, dus die zus zegt hoi of hallo (ja je moet toch iets als je de deur opendoet). Kwamen er twee jongens langs op de fiets die heel hard hooooi riepen, nou dan roep ik dus heeeeeey terug. En mijn vriendin en haar zus tegelijk: "Huh ken je hen?" nee, maar ze riepen hoi!

Moraal gewoon terug groeten. Waar gaat het heen met dit land als je al geen vreemde meer mag groeten....
  maandag 5 december 2005 @ 14:59:54 #21
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32835881
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:33 schreef pberends het volgende:
Wat is dat toch met groepjes jongeren (vaak jongens) die opmerkingen naar (onbekende) voorbijgangers maken?? Dit gaat vaak om "onschuldige" opmerkingen als "Hoi" maar aan de intonatie van het stemgeluid kun je goed horen dat ze het ontzettend denigerend bedoelen. Hoe moet je op zulke jongeren reageren en waarom doen ze het? Ze doen het altijd in groepjes, alleen heb ik ze nog nooit opmerkingen zien maken tegen iemand. Erger kan het natuurlijk altijd, zoals groepjes jongeren naar meisjes en vrouwen opmerkingen maken als "hoer" en "slet". Aandachtstekort?
Ze vinden je een lekker wijf denk ik.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 5 december 2005 @ 15:06:35 #22
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_32836039
ik merkte tot mijn schrik en verbazing dat ik enigszins hetzelfde gedrag vertoon in een groep. Het is voornamelijk om indruk te maken op de rest van de groep (kijk eens hoe grappig/stoer/bijdehand ik ben) en een saamhorigheidsgevoel kweken (zie je die broek/tieten/lelijke kop). Typisch kuddegedrag dus.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 5 december 2005 @ 15:08:33 #23
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_32836098
Het fijnste zou zijn om zo'n gozer een keer te grazen te nemen inderdaad. Maar dat lost niets op want de volgende keer staat er een andere groep die er nog niets van 'geleerd' heeft.

Ik kon het vorige week niet laten om zo'n irritant Marokkaantje bij ons op school eens ff op zijn plaats te zetten en hij heeft zijn lesje wel geleerd, maar er zijn er zo nog tien die net zo vervelend zijn. (ja, ik weet dat ik geluk heb gehad dat niet heel allochtoon Eindhoven nu achter mij aan zit)

Waarom ze dit doen weet ik ook niet. Waarschijnlijk vanuit superioriteitsgevoel (ongegrond overigens) Dat soort hangjongeren hebben altijd al een grote ego en moeten dat uiten door onbekende mensen aan te spreken of uit te schelden.

Zoals ik al zei is het verleidelijk om zo'n gastje eens flink de stuipen op het lijf te jagen, maar dat haalt niets uit want de volgende keer staat er gewoon weer een andere...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_32836610
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef Molluck het volgende:
Het fijnste zou zijn om zo'n gozer een keer te grazen te nemen inderdaad. Maar dat lost niets op want de volgende keer staat er een andere groep die er nog niets van 'geleerd' heeft.

Ik kon het vorige week niet laten om zo'n irritant Marokkaantje bij ons op school eens ff op zijn plaats te zetten en hij heeft zijn lesje wel geleerd, maar er zijn er zo nog tien die net zo vervelend zijn. (ja, ik weet dat ik geluk heb gehad dat niet heel allochtoon Eindhoven nu achter mij aan zit)

Waarom ze dit doen weet ik ook niet. Waarschijnlijk vanuit superioriteitsgevoel (ongegrond overigens) Dat soort hangjongeren hebben altijd al een grote ego en moeten dat uiten door onbekende mensen aan te spreken of uit te schelden.

Zoals ik al zei is het verleidelijk om zo'n gastje eens flink de stuipen op het lijf te jagen, maar dat haalt niets uit want de volgende keer staat er gewoon weer een andere...
Ik denk eerder andersom. Als 15-jarig snotneusje ben je nog niemand. In een groep echter ineens...

Off-topic: is dat Adebisi in je avatar?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32837670
* het.ismij is ook schuldig aan dit soort dingen geweest,..
Tis gewoon pure verveling, en dan ga je irritant lopen doen.
Aangezien 99,9% van die gasten niet werken,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')