quote:Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik denk dat ze alvast oefenen voor later, als ze je auto moeten repareren of je een BigMac moeten verkopen.
Om de intonatie misschien?quote:Op maandag 5 december 2005 14:40 schreef Druppel het volgende:
Een goede avond middag ochtend nacht heren terug zeggen misschien. Waarom gelijk achterdochtig denken.
Maar als je keihard voor je bek was getrapt toendertijd had je het waarschijnlijk nooit meer gedaan of niet?quote:Op maandag 5 december 2005 14:42 schreef VaLkyRie het volgende:
ach heb het zelf ook weleens gedaan vroeger, beetje irritant doen.Vaak gewoon verveling denk ik...
Gewoon niet op ingaan, lekker belangerijk..
ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 5 december 2005 14:41 schreef Faceoff het volgende:
complete onzin teruglullen..
De domme boertjes in t dorp waar ik woonde vonden zulke dingen ook leuk.
En dan gewoon glashard op aflopen en in zijn gezicht schreeuwen: "WAT ZIJN JE HOBBY'S!! ZEG OP NU!!!"
Probleem is dat als je ze later nog eens zien, dat ze van te voren en bijdehandte opmerking kunnen verzinnen op wat je vroeg.quote:
Haha, zo gods irritant was ik ook niet. Ging niet meisjes uitschelden voor hoer ofzo...quote:Op maandag 5 december 2005 14:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar als je keihard voor je bek was getrapt toendertijd had je het waarschijnlijk nooit meer gedaan of niet?
Leeuwarder Courantquote:Dales aan jeugd: 'Weg met vieze kleren en grote mond'
Gepubliceerd op 03 december 2005, 11:39
LEEUWARDEN -
Dat de jeugdwerkloosheid zo hoog is, zou wel eens kunnen liggen aan het onfatsoen van de jongeren zelf. Dit betoogde de Leeuwarder burgemeester Geert Dales gisteren in zijn column op Radio 1.
,,De gemiddelde werkgever zal wel net zo'n weerzin hebben als ik tegen jongeren die niet een eigen verantwoordelijkheid uitstralen en blijkbaar niet in de gaten hebben dat vieze uitgezakte broeken, ongewassen haar, een gedemotiveerde uitstraling en een grote mond echt niet helpen om aan de bak te komen.''
Dales observeerde dinsdag de lokale jeugd toen hij op bezoek was bij de jongerenadviesraad. Zijn conclusie: ,,Er is één boodschap die er op alle mogelijke manieren bij de jongeren in moet worden geramd: weg met die malle petjes, weg met die grote mond, weg met die vieze kleren en die negatieve uitstraling. Geen werkgever heeft zin in losers.''
Ze vinden je een lekker wijf denk ik.quote:Op maandag 5 december 2005 14:33 schreef pberends het volgende:
Wat is dat toch met groepjes jongeren (vaak jongens) die opmerkingen naar (onbekende) voorbijgangers maken?? Dit gaat vaak om "onschuldige" opmerkingen als "Hoi" maar aan de intonatie van het stemgeluid kun je goed horen dat ze het ontzettend denigerend bedoelen. Hoe moet je op zulke jongeren reageren en waarom doen ze het? Ze doen het altijd in groepjes, alleen heb ik ze nog nooit opmerkingen zien maken tegen iemand. Erger kan het natuurlijk altijd, zoals groepjes jongeren naar meisjes en vrouwen opmerkingen maken als "hoer" en "slet". Aandachtstekort?
Ik denk eerder andersom. Als 15-jarig snotneusje ben je nog niemand. In een groep echter ineens...quote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef Molluck het volgende:
Het fijnste zou zijn om zo'n gozer een keer te grazen te nemen inderdaad. Maar dat lost niets op want de volgende keer staat er een andere groep die er nog niets van 'geleerd' heeft.
Ik kon het vorige week niet laten om zo'n irritant Marokkaantje bij ons op school eens ff op zijn plaats te zetten en hij heeft zijn lesje wel geleerd, maar er zijn er zo nog tien die net zo vervelend zijn. (ja, ik weet dat ik geluk heb gehad dat niet heel allochtoon Eindhoven nu achter mij aan zit)
Waarom ze dit doen weet ik ook niet. Waarschijnlijk vanuit superioriteitsgevoel (ongegrond overigens) Dat soort hangjongeren hebben altijd al een grote ego en moeten dat uiten door onbekende mensen aan te spreken of uit te schelden.
Zoals ik al zei is het verleidelijk om zo'n gastje eens flink de stuipen op het lijf te jagen, maar dat haalt niets uit want de volgende keer staat er gewoon weer een andere...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |