Dat. Of je hele leven lopen simmen dat je ooit dood gaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:17 schreef het.ismij het volgende:
Je wordt geboren om dood te gaan, het nut van het leven is het jezelf zo aangenaam mogelijk maken tot aan de dood.
Ligt er maar net aan waar je prioriteiten liggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat. Of je hele leven lopen simmen dat je ooit dood gaat.
Precies, wat een onzin. Mij lijkt het hartstikke nuttig om een trio te doen met Cc en Lucillequote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:18 schreef Copycat het volgende:
Dus. Omdat we uiteindelijk allemaal sterven heeft leven geen nut?
TS staat er blijkbaar mee op en gaat ermee slapen. Om de volgende dag te balen dat ie wéér op moet staan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:20 schreef het.ismij het volgende:
Ligt er maar net aan waar je prioriteiten liggen.
De dood is een lage prio bij mij.
Kijk, en dat is iets dat je leven invulling geeft!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:20 schreef vosss het volgende:
Precies, wat een onzin. Mij lijkt het hartstikke nuttig om een trio te doen met Cc en Lucille
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk, en dat is iets dat je leven invulling geeft!
ik ben een vrouw dus gaat moeilijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:21 schreef Xtreem het volgende:
Survival of the fittest.
Je leeft om te neuken. ALLES wat je doet is bedoelt om een mooier/gezonder/beter vrouwtje mannetje te neuken.
Deal with it.
Vraag het ze!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:21 schreef omg_wtf_bbq het volgende:
nee, maar het is zo.. waarom zijn er zo veel mensen die rot doen! en discrimineren!
Als twee mensen elkaar erg leuk vinden willen ze graag heel dicht bij elkaar zijn. En bloot zijn. En als ze een kindje willen, dan stop de meneer zijn slurfje bij de vrouw haar voorbips naar binnen. En dan krijgen ze een kindje.quote:en sirieus waarom word je geboren?
Dat zou je dan niet weten. Of ms is dit wel niets!quote:als er gewoon NIETS zou zijn, zou het tog ook goed zijn!
Je bent er niet zo goed in geloof ikquote:en ik ben niet depressief! ik dnek gewoon over dingen na!
Misschien is dit leven gewoon een oefening voor ná de dood.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:21 schreef omg_wtf_bbq het volgende:
nee, maar het is zo.. waarom zijn er zo veel mensen die rot doen! en discrimineren!
en sirieus waarom word je geboren?
als er gewoon NIETS zou zijn, zou het tog ook goed zijn!
en ik ben niet depressief! ik dnek gewoon over dingen na!
Waarom je geboren wordt? Om te kunnen sterven natuurlijk. En om in de tussentijd jouw leven vorm, kleur en zin te geven.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:21 schreef omg_wtf_bbq het volgende:
Ik zou maar is kappen met nadenken daarover.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:21 schreef omg_wtf_bbq het volgende:
Zie editquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:23 schreef omg_wtf_bbq het volgende:
[..]
ik ben een vrouw dus gaat moeilijk
Owjah?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:23 schreef omg_wtf_bbq het volgende:
[..]
ik ben een vrouw dus gaat moeilijk
Wijze woordenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:17 schreef het.ismij het volgende:
en we hebben er weer 1 in het rijtje depressief erbij op fok!
Je wordt geboren om dood te gaan, het nut van het leven is het jezelf zo aangenaam mogelijk maken tot aan de dood.
het is allemaal een test!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:27 schreef omg_wtf_bbq het volgende:
maar als er geen leven zou zijn, zouden er ook geen problemen zijn!
Je kunt de Intercity van .32 nog halen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:27 schreef omg_wtf_bbq het volgende:
Dat weet niemand..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:28 schreef omg_wtf_bbq het volgende:
een test waarvoor?
Je noemt me indirect wijsquote:
Is dat het enige dat jij in je (ingetwijfeld jonge) leven heb gekend: problemen? Nooit een leuk moment, fijne, lieve mensen ontmoet, mooie dingen gezien?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:27 schreef omg_wtf_bbq het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheidquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:30 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Je noemt me indirect wijs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alles goed verder?
![]()
energie gaat NOOIT verloren!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:30 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Dat weet niemand..
Daarom moet je zo veel mogelijk nu uit dit leven zien te halen, misschien heb je het hierna nog nodig.
En dat bedoel ik niet religieus.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je kunt de Intercity van .32 nog halen.
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:30 schreef miss_sly het volgende:
Is dat het enige dat jij in je (ingetwijfeld jonge) leven heb gekend: problemen? Nooit een leuk moment, fijne, lieve mensen ontmoet, mooie dingen gezien?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid
Jah alles gaat goed hier.quote:Ja hoor, alles heel erg goed
Daar ook?
tuurlijk niet, er zijn ook leuke dingen! maar die gaan weg.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dat het enige dat jij in je (ingetwijfeld jonge) leven heb gekend: problemen? Nooit een leuk moment, fijne, lieve mensen ontmoet, mooie dingen gezien?
als hij maar wacht tot ik thuis ben, heb ik er iig geen last van.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef Originele_Naam het volgende:
hehe potentiele treinkopper in het topic
Moet je ook niet doen...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:33 schreef omg_wtf_bbq het volgende:
moet ik terug denken aan toen mij wat is overkomen!
en dan voel ik me weer rot!
inderdaad.quote:
Dan moet je dat dus proberen om te draaien. Want je maakt het jezelf wel erg moeilijk als je elk leuk ding laat overschaduwen door nare dingen uit het verleden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:33 schreef omg_wtf_bbq het volgende:
maar iedereen keer als er iets leuks is.
moet ik terug denken aan toen mij wat is overkomen!
en dan voel ik me weer rot!
Ik sta in iemands sigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:33 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dit is een eervolle vermelding waard in mijn sig
[..]
Jah alles gaat goed hier.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |