Sterker, in mijn studententijd deden de stufi én de ovkaart hun intredequote:Op zondag 4 december 2005 21:05 schreef Bupatih het volgende:
Je bent in ieder geval begonnen het woord te gebruiken toen je student was.
Leg jij mij dan maar eens uit wat de betekenis van 'popi-jopi' is...quote:Op zondag 4 december 2005 21:05 schreef Duiveltja het volgende:
Dan heb jij de betekenis van popi-jopi verkeerd begrepen.
Abo kan er dan nog wel mee doorquote:Op zondag 4 december 2005 21:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt lekker wou je zeggen
[..]
Dan heb jij de betekenis van popi-jopi verkeerd begrepen.
[..]
Het is tegenwoordig beter/goedkoper om een abo (weer zo'n afkorting) te nemen.
Is in ieder geval niet inherent aan het studentenleven...quote:Op zondag 4 december 2005 21:08 schreef Bupatih het volgende:
Leg jij mij dan maar eens uit wat de betekenis van 'popi-jopi' is...
Toen (1987) was er nog geen sprake van een prestatiebeurs. Wij kregen een renteloze lening en konden daarbovenop bijlenen. Die ben ik nu dus nog steeds aan het afbetalenquote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef Airelle het volgende:
Het is toch een gift? Of had je geen prestatiebeurs?
Ah, op die manierquote:Op zondag 4 december 2005 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen (1987) was er nog geen sprake van een prestatiebeurs. Wij kregen een renteloze lening en konden daarbovenop bijlenen. Die ben ik nu dus nog steeds aan het afbetalen.
Nou, dat vind ik wel.quote:Op zondag 4 december 2005 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is in ieder geval niet inherent aan het studentenleven...
Nope.quote:Wel eens een kijkje op een TU genomen?
En je hebt notabene nog geen foto in je fotoboek.quote:Op zondag 4 december 2005 21:18 schreef Copycat het volgende:
Zo, da's genoeg geserieus. Ik heb notabene een kater.
Ik doelde eik meer op je beltegoedquote:Op zondag 4 december 2005 21:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Abo kan er dan nog wel mee door. Voor mij niet wat ik fiets het groote gedeelte van de tijd. Maar een week als deze (lees: sneeuw/regen/KOUD!) dan betaal ik me blauw aan het ov
.
Klopt!!quote:Op zondag 4 december 2005 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is in ieder geval niet inherent aan het studentenleven...
Wel eens een kijkje op een TU genomen?
Donderdag regelen?quote:Op zondag 4 december 2005 21:21 schreef Copycat het volgende:
Als het goed is, is Duiveltja daarmee bezig.
Maar daar komt zeer zeker geen foto van vandaag bij.
Ohnee dat is uitgesloten, zoveel verdien ik op dit moment niet. Nouja ik verdien maar niet 'vast' genoeg zeg maar...quote:Op zondag 4 december 2005 21:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik doelde eik meer op je beltegoed
[..]
Klopt!!![]()
Heeft helemaal niks met het studentenleven te maken. Die uitdrukking komt van Henk Spaan en Harry Vermeegen die de paus nadeden en popi-jopi zongen. De uitdrukking wordt nu meestal gebruikt voor mensen die populair doen. Was altijd wel leuk "Die2" en "Nieuwe koeien".
Pisa en Verona waren dan weer meer mijn tijdquote:Op zondag 4 december 2005 21:20 schreef Duiveltja het volgende:
Was altijd wel leuk "Die2" en "Nieuwe koeien".
'kay!quote:
Dat ken ik ook nog wel vaagjesquote:Op zondag 4 december 2005 21:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pisa en Verona waren dan weer meer mijn tijd.
Ik snap ze nooitquote:Op zondag 4 december 2005 21:21 schreef Tom_Tom- het volgende:. Duivel.
.
En voor de komische noot:
[afbeelding]
Natalie Dee..
Bij T-Mobile heb je bij een sim-only abo 300 belminuten voor 7.95.quote:Op zondag 4 december 2005 21:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ohnee dat is uitgesloten, zoveel verdien ik op dit moment niet. Nouja ik verdien maar niet 'vast' genoeg zeg maar...
Dan wil ik wel KPN natuurlijk, anders heb ik geen bereikquote:Op zondag 4 december 2005 21:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij T-Mobile heb je bij een sim-only abo 300 belminuten voor 7.95.
T-Mobile heeft landelijke dekking.quote:Op zondag 4 december 2005 21:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan wil ik wel KPN natuurlijk, anders heb ik geen bereik.
Niet hier, geloof me. Zelfs KPN heeft het moeilijk.quote:Op zondag 4 december 2005 21:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
T-Mobile heeft landelijke dekking.
Nou, wat is dan het nut ervan?? Want echt grappig zijn ze ook niet ofzo...quote:Op zondag 4 december 2005 21:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Er is niks aan te snappen, svurno.
Ben -> T-Mobilequote:Op zondag 4 december 2005 21:31 schreef Svensational het volgende:
Ja, wat was de voorloper van T-Mobile??? Geen Ben toch?? Want dat werd Orange...
Dat was het jaquote:
Tut tut, iets meer niveau mag ook wel.quote:Op zondag 4 december 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
Ja.
Kan ik er wat aan doen dat Fok! zó langzaam is dat ik niet op de snelle, Bupatihaanse manier kan editen?!quote:
True!quote:Op zondag 4 december 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
Je had de fout in eerste instantie al niet moeten maken.
En nog steeds overtuigd van het woord popi-jopi?quote:Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
"Ja",
zei de bak vla
weldra
tegen de krop sla
Ik vind 'stufi' nog steeds een 'popi-jopi studentenwoord' ja!quote:Op zondag 4 december 2005 22:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En nog steeds overtuigd van het woord popi-jopi?
Ik heb zo het idee dat jij het studenten zijn nog niet helemaal begrijptquote:Op zondag 4 december 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind 'stufi' nog steeds een 'popi-jopi studentenwoord' ja! [afbeelding]
Jawel, hoor...quote:Op zondag 4 december 2005 22:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat jij het studenten zijn nog niet helemaal begrijpt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |