Cool!quote:Op zondag 4 december 2005 20:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgende week op deze tijd sta ik in de HMH voor Franz Ferdinand..
Vorig jaar op Pinkpop en in de HMH en dit jaar op Lowlands gezien.quote:Op zondag 4 december 2005 20:39 schreef Copycat het volgende:
Cool!
Vorig jaar op Rock Werchter gezien, erg leuk!
Wat een kutwoord zeg 'stufi'.quote:Op zondag 4 december 2005 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vorig jaar op Pinkpop en in de HMH en dit jaar op Lowlands gezien..
En m'n stufi is al op..
En dan kan het geen populaire, onder studenten gebezigde taal zijn?quote:Op zondag 4 december 2005 20:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Helemaal niet het is gewoon een afkorting
Popi-jopi hoeft het iig niet te zijnquote:Op zondag 4 december 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan kan het geen populaire, onder studenten gebezigde taal zijn?
Idd, daarnaast heeft Tom duidelijk goed door wat het is om student te zijn. Nooit teveel doenquote:Op zondag 4 december 2005 20:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Studiefinanciering is zo'n lang woord. Je hebt maar een beperkt aantal lettergrepen die je per dag kan uitspreken. Kun je het toch beter stufi noemen.
Je hoeft het niet uit te sprekenquote:Op zondag 4 december 2005 20:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Studiefinanciering is zo'n lang woord. Je hebt maar een beperkt aantal lettergrepen die je per dag kan uitspreken. Kun je het toch beter stufi noemen.
Het wordt toch door allemaal studenten gebruikt? Dan vind ik het behoorlijk popi-jopi.quote:Op zondag 4 december 2005 20:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Popi-jopi hoeft het iig niet te zijn
Ik kan niet wachten totdat ik ook een OV hebt, betaal me op dit moment scheel aan buskaarten en aan treinkaartjes. Ben er meer aan kwijt dan aan beltegoedquote:
Ik noem het ook stufi... ben al lang student af... maar betaal mijn stufi ook nog steeds af. Bij de ibgroepquote:Op zondag 4 december 2005 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het wordt toch door allemaal studenten gebruikt? Dan vind ik het behoorlijk popi-jopi.
Je bent in ieder geval begonnen het woord te gebruiken toen je student was.quote:Op zondag 4 december 2005 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik noem het ook stufi... ben al lang student af... maar betaal mijn stufi ook nog steeds af. Bij de ibgroep.
Nee, dat klinkt lekker wou je zeggenquote:Op zondag 4 december 2005 21:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je hoeft het niet uit te spreken. Maar als je het dan afkort doe dan: Stud.fin.
Stufi klink zo maf.
Dan heb jij de betekenis van popi-jopi verkeerd begrepen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het wordt toch door allemaal studenten gebruikt? Dan vind ik het behoorlijk popi-jopi.
Het is tegenwoordig beter/goedkoper om een abo (weer zo'n afkortingquote:Op zondag 4 december 2005 21:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten totdat ik ook een OV hebt, betaal me op dit moment scheel aan buskaarten en aan treinkaartjes. Ben er meer aan kwijt dan aan beltegoed.
Het is toch een gift? Of had je geen prestatiebeurs?quote:Op zondag 4 december 2005 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik noem het ook stufi... ben al lang student af... maar betaal mijn stufi ook nog steeds af. Bij de ibgroep.
Sterker, in mijn studententijd deden de stufi én de ovkaart hun intredequote:Op zondag 4 december 2005 21:05 schreef Bupatih het volgende:
Je bent in ieder geval begonnen het woord te gebruiken toen je student was.
Leg jij mij dan maar eens uit wat de betekenis van 'popi-jopi' is...quote:Op zondag 4 december 2005 21:05 schreef Duiveltja het volgende:
Dan heb jij de betekenis van popi-jopi verkeerd begrepen.
Abo kan er dan nog wel mee doorquote:Op zondag 4 december 2005 21:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt lekker wou je zeggen
[..]
Dan heb jij de betekenis van popi-jopi verkeerd begrepen.
[..]
Het is tegenwoordig beter/goedkoper om een abo (weer zo'n afkorting) te nemen.
Is in ieder geval niet inherent aan het studentenleven...quote:Op zondag 4 december 2005 21:08 schreef Bupatih het volgende:
Leg jij mij dan maar eens uit wat de betekenis van 'popi-jopi' is...
Toen (1987) was er nog geen sprake van een prestatiebeurs. Wij kregen een renteloze lening en konden daarbovenop bijlenen. Die ben ik nu dus nog steeds aan het afbetalenquote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef Airelle het volgende:
Het is toch een gift? Of had je geen prestatiebeurs?
Ah, op die manierquote:Op zondag 4 december 2005 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen (1987) was er nog geen sprake van een prestatiebeurs. Wij kregen een renteloze lening en konden daarbovenop bijlenen. Die ben ik nu dus nog steeds aan het afbetalen.
Nou, dat vind ik wel.quote:Op zondag 4 december 2005 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is in ieder geval niet inherent aan het studentenleven...
Nope.quote:Wel eens een kijkje op een TU genomen?
En je hebt notabene nog geen foto in je fotoboek.quote:Op zondag 4 december 2005 21:18 schreef Copycat het volgende:
Zo, da's genoeg geserieus. Ik heb notabene een kater.
Ik doelde eik meer op je beltegoedquote:Op zondag 4 december 2005 21:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Abo kan er dan nog wel mee door. Voor mij niet wat ik fiets het groote gedeelte van de tijd. Maar een week als deze (lees: sneeuw/regen/KOUD!) dan betaal ik me blauw aan het ov
.
Klopt!!quote:Op zondag 4 december 2005 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is in ieder geval niet inherent aan het studentenleven...
Wel eens een kijkje op een TU genomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |