quote:Op maandag 26 december 2005 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spoilertje maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht precies hetzelfde! We moeten een film gaan kijken met de meet!
![]()
Je komt toch nog wel je verdriet verdrinken, hm?
Is er al een precieze tijd/plaats/themaoutfit bedacht?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik heb nog geen idee, ben nu slaapplaatsloos dus ik weet niet eens of ik nog kom.quote:Op maandag 26 december 2005 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik dacht precies hetzelfde! We moeten een film gaan kijken met de meet!
![]()
Je komt toch nog wel je verdriet verdrinken, hm?
Is er al een precieze tijd/plaats/themaoutfit bedacht?![]()
Ik ontken jouw bestaan.quote:Op maandag 26 december 2005 22:26 schreef Paltos het volgende:
Bupatih ontkent zijn grammaticale fout.![]()
Ja, toen jullie zeiden dat m'n mening niet telde, zette ik die mening in een spoilervakje, en als je daar dan op reageerde, wat jullie deden, dat gaf je natuurlijk wel om mijn mening!quote:Op maandag 26 december 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ontken jouw bestaan.
Maar omdat ik nu toch reageer op jou, erken ik jouw bestaan weer! Verdulleme!
Geef het toe: je hebt al op de print-dit-topic-knop geklikt.quote:Op maandag 26 december 2005 22:29 schreef pberends het volgende:
Oh nee he, m'n naam in een topictitel de komende dagenuren.
Tuuuuurlijk kom je wel!quote:Op maandag 26 december 2005 22:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, ben nu slaapplaatsloos dus ik weet niet eens of ik nog kom.
dat gaf je natuurlijk wel om mijn mening?quote:Op maandag 26 december 2005 22:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, toen jullie zeiden dat m'n mening niet telde, zette ik die mening in een spoilervakje, en als je daar dan op reageerde, wat jullie deden, dat gaf je natuurlijk wel om mijn mening!![]()
Ik ook hoor. Paar dingen nog opgenomen.quote:Op maandag 26 december 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb tot nu toe alle cabaretshows van de afgelopen dagen gezien.
En ik heb ook genoeg plek in mijn hart.quote:Op maandag 26 december 2005 22:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk kom je wel!Je hebt vast nog wel matties in A'dam.
![]()
Nu Claudia...quote:Op maandag 26 december 2005 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Paar dingen nog opgenomen.![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik heb ook genoeg plek in mijn hart.
Ik moet even kijken hoe het loopt.quote:Op maandag 26 december 2005 22:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk kom je wel!Je hebt vast nog wel matties in A'dam.
![]()
Je kunt ons niet babeloos laten hoor!quote:Op maandag 26 december 2005 22:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet even kijken hoe het loopt.
Oh my God....quote:Op maandag 26 december 2005 22:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Slechter dan Sara zal het wel niet zijn.![]()
Overduidelijke typo.quote:Op maandag 26 december 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
dat gaf je natuurlijk wel om mijn mening?
Is dat Vlaams of lul je nou uit je nek?
Objectieve meningen zul je hier niet aantreffen.quote:Op maandag 26 december 2005 22:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
Overduidelijke typo.![]()
Maar even wat objectieve meningen graag.
Hier vind je de uitleg over Bupatih's fout.
Vergeet ook niet de uitleg te bezoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |