Z'n zusje natuurlijk.quote:
Nou vooruit, ik zal beloven niet te lachen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Mag ik hem inkoppen?
Nee, laat maar. Hij is best wel flauw.quote:Op maandag 12 december 2005 20:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zal beloven niet te lachen..
Het is een kwal jaquote:Op maandag 12 december 2005 20:28 schreef Airelle het volgende:
Ik doelde op dat tweede punt ja. Ik denk het niet, ik vind hem minstens zo nietszeggend. Daarbij vind ik hem kwallerig en hypocriet. Een ik-waai-met-alle-winden-mee-persoon..
Jezuuuuuuuuus, lees je in ofzoquote:
Oh datquote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezuuuuuuuuus, lees je in ofzo!!!!! Zhenar heeft een halfzusje gekregen vandaag, dus ik wil weten of het van zijn vader of zijn moeder is
.
Ik vind niet dat je naar baby's moet verwijzen met 'het'.quote:
Alles beter dan "Ik vind vijfendertig euro als energie-compensatie niet genoeg" Bos.quote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Het is een kwal jaDat heeft ie echt over zich. Maar goed alles liever dan JP "zogenaamde normen en waarden" Balkenende.
Dat vind jij.quote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je naar baby's moet verwijzen met 'het'.
Ja kut, dat moest ik dus zeggen.quote:
You lost me herequote:Op maandag 12 december 2005 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
http://www.geocities.com/pommesrotweissx/
Wat snappie ik niet?quote:
het babietjequote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je naar baby's moet verwijzen met 'het'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |