Z'n zusje natuurlijk.quote:
Nou vooruit, ik zal beloven niet te lachen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Mag ik hem inkoppen?
Nee, laat maar. Hij is best wel flauw.quote:Op maandag 12 december 2005 20:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zal beloven niet te lachen..
Het is een kwal jaquote:Op maandag 12 december 2005 20:28 schreef Airelle het volgende:
Ik doelde op dat tweede punt ja. Ik denk het niet, ik vind hem minstens zo nietszeggend. Daarbij vind ik hem kwallerig en hypocriet. Een ik-waai-met-alle-winden-mee-persoon..
Jezuuuuuuuuus, lees je in ofzoquote:
Oh datquote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezuuuuuuuuus, lees je in ofzo!!!!! Zhenar heeft een halfzusje gekregen vandaag, dus ik wil weten of het van zijn vader of zijn moeder is
.
Ik vind niet dat je naar baby's moet verwijzen met 'het'.quote:
Alles beter dan "Ik vind vijfendertig euro als energie-compensatie niet genoeg" Bos.quote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Het is een kwal jaDat heeft ie echt over zich. Maar goed alles liever dan JP "zogenaamde normen en waarden" Balkenende.
Dat vind jij.quote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je naar baby's moet verwijzen met 'het'.
Ja kut, dat moest ik dus zeggen.quote:
You lost me herequote:Op maandag 12 december 2005 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
http://www.geocities.com/pommesrotweissx/
Wat snappie ik niet?quote:
het babietjequote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je naar baby's moet verwijzen met 'het'.
Ik offline? Ook één postquote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
Airelle, ga eens niet zoveel offtopic in ONM. En LeefbaarFok = wiv ja. Dat gezeur dat ie een broer is van wiv, is zo doorzichtig
.
Vind je 'm niet grappig???quote:
Offlinequote:
Uhuh, op het halfzusje van Zhenarquote:
ohquote:Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Vind je 'm niet grappig???
Het is een turks liedje, maar als je de klanken in het zweeds uitschrijft, dan gaat het over een stom spelletje met een hoed![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, op het halfzusje van Zhenar
Jaquote:Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef timbob het volgende:
[..]
oh
maar ik ken dat hele liedje niet en ik snapte echt totaaaaal niet wat ze bedoelde
Ja, ik dussie ook nietquote:
kindertjes in afrika hebben helemaal geen fok!quote:
Dan zeg jij toch even dat er kleurverschil te zien is.quote:
Voor sarcasme. De gave om sarcasme en serieus uit elkaar te houden.quote:Op maandag 12 december 2005 20:44 schreef Svensational het volgende:
Wat is er aan de hand atb en b?
Wat voor sensoren a?
Daar ben ik me van bewust.quote:Op maandag 12 december 2005 20:44 schreef timbob het volgende:
[..]
kindertjes in afrika hebben helemaal geen fok!
die hebben AIDS!
heb je daar wel 's aan gedacht?
Neuh. Beetje nutteloos, daar over zeiken.quote:Op maandag 12 december 2005 20:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan zeg jij toch even dat er kleurverschil te zien is.![]()
Oh nee, ben je nu ook te laat mee.![]()
Deze post moet ik even quoten, hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 20:47 schreef Airelle het volgende:
De gafe
quote:Op maandag 12 december 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh. Beetje nutteloos, daar over zeiken..
Klik d'r eens op.quote:Op maandag 12 december 2005 20:52 schreef Airelle het volgende:
He altijd de beste! Waarom geef je een link naar katja's site?!
.
Van mijn vader.quote:Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef Svensational het volgende:
Is het van je moeder?
quote:Op maandag 12 december 2005 20:36 schreef Airelle het volgende:
Zie 'um eens multiculti zijn.
[afbeelding]
Vast wel ja. Maar JP vind ik niet hypocriet en WB welquote:Op maandag 12 december 2005 21:19 schreef Dada het volgende:
[..]kijk dat is een zwaktebod. Zo zijn er honderden foto’s en filmpjes van Jeepee die lekker down is met de nikkers
Ik heb een gevoelige snaar geraakt met mijn postquote:Op maandag 12 december 2005 20:44 schreef timbob het volgende:
kindertjes in afrika hebben helemaal geen fok!
die hebben AIDS!
heb je daar wel 's aan gedacht?
enzo.
AIDS lijkt me trouwens echt een kutforum
Het is toch niet het "de kogel kwam van links" syndroom he?quote:Op maandag 12 december 2005 21:20 schreef Airelle het volgende:
Vast wel ja. Maar JP vind ik niet hypocriet. En WB wel.
Ik vrees het ook.quote:Op maandag 12 december 2005 21:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik heb een gevoelige snaar geraakt met mijn post
"Links is altijd fout en rechts altijd goed."quote:Op maandag 12 december 2005 21:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Het is toch niet het "de kogel kwam van links" syndroom he?
Volwassen mannen die besmet zijn met AIDS die baby’s verkrachten omdat ze denken dat hun AIDS dan verdwijntquote:Op maandag 12 december 2005 21:21 schreef Airelle het volgende:
Ik vrees het ook.
Ook geen aangeleerde aversie jegens mensen die met bomen knuffelen? Of vegetarisch zijn? Of houden van protesteren?quote:Op maandag 12 december 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
"Links is altijd fout en rechts altijd goed."
Nee hoor zo erg is het nog net niet.. Al is mijn afkeer tegen WB de laatste jaren wel drastisch toegenomen
.
Die aversie heb ik niet. En laat ik me ook niet aanleren.quote:Op maandag 12 december 2005 21:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Ook geen aangeleerde aversie jegens mensen die met bomen knuffelen? Of vegetarisch zijn? Of houden van protesteren?
Ik vind Dada wel eenquote:Op maandag 12 december 2005 21:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die aversie heb ik niet. En laat ik me ook niet aanleren.
Waar bevind jij je eigenlijk binnen het politieke spectrum?.
quote:Op maandag 12 december 2005 21:31 schreef Airelle het volgende:
D'66 is zo gek nog niet hoor. Al is het af en toe wel een net-niks partij. Beetje te weinig identiteit voor de meeste mensen, maar desondanks niet minder.... (op debestuurlijke vernieuwing
na).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |